Sivut

1.10.2014

Laura's lazy

Heipä hei
Oon tällä hetkellä vähän downtownin ulkopuolella Andrew asunnossa, jossa oon asustellut viimeiset kolme päivää. Oon koko aamun yrittänyt vältellä kirjottamista and now I ran out of excuses... Joten tästä viikosta.

Keskiviikko oli mun ensimmäinen päivä ex-aupparina ja päätin viettää sen Sofian luona leikkimällä sen hostkidsien kanssa. Sofian hostmom nauroi, etten näköjään saanut lapsista tarpeekseni. Mutta mulla oli hauskaa. Pääsin opettamaan matikkaa, englanniksi. Ja päätin, että kyllä se opettajan ammatti taitaa olla mua varten. Illalla Chipotle ja fruyo <3
Torstaina näin Sarahia ja mentiin aamupalalle Burn and Toastiin ja päädyttiin shoppailemaan. It wasn't intentional, I swear! Alan epäillä, kuinka paljon mul tulee menemään kilot yli laukuista...
Mentiin Sarahin luokse ja mä otin päikkärit. Sen sänky oli niin mukava! Viikon kun nukkuu lattialla, niin kyllä siitä selkä tulee kipeeksi. Mulla oli ilmapatja, mutta siinä on hiiren mentävä reikä. Joten mä nukuin lattialla... Kun mä heräsin (Sarah potki mut ylös...) lähdettiin ulos kuvailemaan. Taidan kuitenkin laittaa kuvat toiseen postaukseen.
Yritettiin illalla vielä katsoa leffaa, mutta mä ainakin sammuin eikä ole mitään käsitystä mihin aikaan. Perjantaina nukuttiin pitkään ja ja lähdettiin sitten taas kuvailemaan. Kuvat laitan kuitenkin toiseen postaukseen. Kahden aikaan Sarah toi mut kotiin ja sitten hengasin kotona illan.

Ok, kerronpa teille jotain. On tiistai ja oon tällä hetkellä Washington D.C:ssä ja mä en pääse minnkeään tän postauksen kanssa. Oon yrittänyt koko illan ja tää ei vaan etene. Joten lopetan nyt ihan suosiolla. Hyvää yötä kaikille.

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!