Sivut

10.6.2014

50 faktaa minusta

Tää postaus on odotellut mun luonnoksissa jo varmaan kuukauden (monen muun kanssa) ja tänään vihdoin sain sen kirjoitettua loppuun.  Ihme jos jaksatte lukea läpi, sillä aivan liikaa tekstiä ja liian vähän -NONE- kuvia. Mitallit niille jotka jaksaa!

1. Odotin aikuisuutta kun kuuta nousevaa, että saisin päättää itse omista asioistani, mutta nyt mä inhoan päätöksiä, varsinkin sellaisia jotka vaikuttaa (tai ainakin niiden pitäisi) mun tulevaisuuteen.

2. Mä rakastan villasukkia! Käytän niitä ihan ympäri vuoden! Siinä missä joku pettyy kun saa villasukat joululahjaksi, mä pompin riemusta.

3. Oon ihan Muumifani! Oon nähnyt kaikki jaksot varmaan miljoona kertaa ja osaan ne ulkoa. Kun muutan omaan asuntoon haluun kokoelman Muumiastioita. 

4. Mä aloitin keräämään shottilaseja! Viimeks keräsin pinsseja ja se oli melkein 15 vuotta sitten.

5. Mä oon ihan rampa, mulla on joka paikka hajalla: nilkat, polvet, lonkat, selkä ja ranteet. Päivä jolloin ei satu mihinkään on harvinainen mulle.

6. Mun on välillä tosi vaikea saada mitään aikaiseksi kun ihoan asioiden aloittamista

7. Mä vihaan loppuja. Oli kyseessä sitten kirjasarja, tavallinen kirja, lomamatka, lukion loppu, tv-sarja tai ihan mikä vaan. Loput on surullisia.

8. Kun mä saan viestin jossain (naamakirjassa, tekstarin, meilin) mun pitää aina katsoa se samantien, koska mua häiritsee nähdä se punainen viestin merkki. Tai ehkä oon vaan addiktoitunut.

9. Painan tällä hetkellä enemmän kun ikinä ennen elämässäni, mutta oon fyysisesti paremmassa kunnossa kun ikinä. Repikää siitä huumoria.

10. Mä en osaa viheltää.

11. Enkä napsuttaa sormia...

12. Oon kuulemma tosi ilkee aina kaikille pojille, varsinkin jos ne sattuu tykkäämään musta ja siksi mä ajan ne aina pois. T.Sarah

13. Mä oon tosi sarkastinen ihminen. Käytän sarkasmia ihan normaalina huumorina, silloin kun mua ärsyttää, silloin kun oon suuttunut tai loukkaantunut mutten halua näyttää sitä, ja silloin kun oon surullinen, mutten halua kenenkään tietävän. Ja isi vihaa mun sarkasmia!

14. Jos mä oon yksin kotona mulla on pakko olla tv päällä tai musiikkia tai sitten puhun itsekseni. Mä en kestä hiljaisuutta jos oon yksin.

15. Mä en oo koskaan kokeillut tupakkaa ja oon ylpeä siitä! Vedän sillä aina pisteet I've never -pelissä ;D

16. Leijonakuningas on paras Disney/lasten elokuva kautta aikojen.

17. Mä pelkään ukkosmyrskyjä.

18. Kaikki ilmeisesti piti mua opettajan lellikkinä ala-asteella (kyl mä vissiin vähän olin...) vähän nörttinä yläasteella ja lukiossa musta tuli ihan hyvä tyyppi, lol! Nyt oon sit tosi cool kun oon asunut Jenkissä. Tai sitten en, hah!

19. Mä voisin melkein jäädä tänne vielä seuraavaks vuodeks ihan vaan sen takia, että Lahti menee päin helvettiä.

20. Menin lukioon, koska en tiennyt, mitä muuta lähteä opiskelemaan. Päätin pitää välivuoden ja lähteä tänne koska en tiennyt, mitä lähteä opiskelemaan, no en mä ole sitä vieläkään selvittänyt.

21. Mä oon huono luottamaan ihmisiin.

22. Teeskentelin joskus yläasteella migreeniä, että pääsisin pois koulusta. Nyt mulla on oikeesti todettu migreeni. KARMA!

23. Mä tunnen Ruotsin kuninkaallisen perheen paremmin kun Sofia! Sorry Fia, I had to!! xD

24. Alotin täällä zumban ja nyt mä oon ihan all about it. En tiedä mitä mä teen kotona ilman mun ihan parasta zumba opettajaa <3

25. Meillä on tällä hetkellä kattoremppa ja mun pää räjähtää kohta!

26. Voisin syödä pastaa/makaronia vaikka joka päivä.

27.  Kolmannella luokalla mun pulpetissa asui mielikuvitus kani ja mulla ja mun parhailla kavereilla oli omat lohikäärmeet.

28. Olisin saanut psykan ylppäreistä helposti E:n (L,E,M,C,B,A, I. I = hylätty) ehkä jopa L:n jos en olis kusassu toista jokeria. Ihan joku hirvee ajatuskatko ja aloin selittää aivan väärästä asiasta. Olisin oikeasta aiheestakin saanut helposti vaikka kuuden sivun esseen. Palautin mun kokeen tosi ylpeänä ja kun astuin ulos salista tajusin mitä olin tehnyt ja aloin itkeä ja valuin lattialle koska olin niin järkyttynyt ja pettynyt itseeni. Lopulta  taisin saada M:n.

29. Mulla ei ole isovanhempia ja ärsyynnyn aina kun joku valittaa omistaan, koska ne ei tajua kuinka onnekkaita on.

30. Mä rakastan tuijotella tähtitaivasta ja auringonlaskuja.

31. Olin joskus runotyttö.

32. Halusin joskus hirveesti vaihtaa mun etunimen nimen, mutta nyt mä tykkään siitä, koska se on niin kansainvälinen ja vääntyy hyvin kaikille kielille.

33. Oon kolmetoista vuotiaasta miettinyt nimiä mun tuleville lapsille ja suunnitellut hääpukua. Mieli on kyllä muuttunut moneen kertaan.

34. Mä oon ihan hirvee herkkusuu, aina ollut. Mut nykyään en voi syödä kauheen paljon makeeta, muuten tulee huono olo.

35. Rakastan kaikkea syömistä muutenkin. En ees halua tietää kuinka paljon rahaa mä oon täällä kuluttanut ihan vaan ruokaan. Kaikissa juhlissa ruoka on paras osa ja laivareissuille pitää aina varata buffet.

36. Mä rakastan selata valokuvia!

37. Mä inhoon myöntää olevani väärässä, mitä mä en kyllä kovin usein ole. Mua myös ärsyttää, kun joku väittää kiven kovaa olevansa oikeassa, vaikka mä tiedän paremmin, mutta toinen ei usko. Ainakin tiedän olevani oikeassa ja jälkikäteen voin sanoa, mitäs mä sanoin...

38. Mua ärsyttää jos keittiö on sotkunen. Mä oon AINA siivoamassa keittiötä niin täällä, kotona kuin kavereillakin. IHAN TOSI ÄITI, USKO! Kun mä teen ruokaa tai leivon siivoan kaiken samantien pois.

39. Mulla on iso suku. 16 serkkua ja en ole edes laskenut kuinka monta pikkuserkkua. Ja mä oikeesti pidän yhteyttä melkein kaikkien serkkujen kanssa!

40. Ollaan perheen kanssa tehty joka kesä road trip Lappiin ja Norjaan niin kauan kuin muistan. Ajaminen kestää ihan törkeen kauan ja yhessä vaiheessa (teinivuodet...Angst!) olin vaan että onko pakko taas lähteä mukaan, mutta nyt kun en ole kohta kolmeen vuoteen päässyt mukaan, mulla on niin ikävä sitä. Ens kesänä vaikka ahtaudun salaa takakonttiin jos ne ei mua muutenn ota mukaan.

41. Autossa istuminen on kivaa.

42. Saatan vaikuttaa pinnalliselta ihmiseltä koska rakastan shoppailua ja kynsien laittoja ja kaikkea tollasta, mut oikeesti oon aika luontoihminen.

43. Oon tosi kiltti ja ystävällinen ihminen ja yleensä porukka ajattelee etten mä osaa suuttua tai mua ei voi suututtaa. Mut oikeesti oon tosi temperamenttinen ja sit kun pinna katkee niin hupsista vaan naapurit kuulee kun Laura karjuu ja sitten en ole kyllä yhtään ystävällinen tai mukava ihminen. Tän on muutama ihminen todistanut. Niiden ilmeet oli näkemisen arvoisia tilanteen jälkeen.

44. Mulla on kuulemma ainakin kolme kaksoisolentoa jotka ei ole mulle mitään sukua, joista kaverit on mulle tullut kertomaan.  Yksi täällä Chicagossa, yksi Baltimoressa ja yksi Lahdessa. Plus sitten mun serkku, mutta ei me musta enää näytetä niin samalta...

45.I'm a crybaby...

46. Mä inhoan kertoa kenellekään, että mä tarvin apua tai mulla on paha olla. (Paria kaveria lukuunottamatta) Yritän mieluummin selvittää ongelmat yksin kertomatta kenellekään, varsinkin jos ne on jotain isoja. Tosin, musta on tulossa parempi kertomaan asioita ihmisille! Joku tossa lauseessa mättää ja pahasti...

47. Mä oon hyvä ihmisten kanssa ja hyvä lukemaan niitä ja tiedän milloin jollain on joku hätänä. Mutta yleensä mua taas on vaikea lukea. (Tai niin ihmiset mulle sanoo ja pystyn vetää fake smilee toosi uskottavasti) Kunnes sitten tapasin tän yhden ihmisen, joka on pelottavan hyvä aivan samassa asiassa ja lukee mua kuin avointa kirjaa, vaikka sanoisin vaan okei tai aha tai ööh... Ärsyttävää, pelottavaa, hämmentävää ja jollain tapaa aika kivaa...

48. Mua oikeesti harmittaa, että 50. kohta tulee just täyteen. Aloin päästä vauhtiin ja tajuamaan joitakin mielenkiintoisia asioita itsestäni...

49. Käytän nykyään ihan hulluna sanoja kun hon, sweetie, babe, buddy, bud, dude yms. ja ne tulee niin luonnostaan kun puhun lapsille tai kavereille. Mietin et miten ihmeessä mä pääsen tosta tavasta eroon Suomessa tai käännän noi suomeksi kuulostamatta täysin ääliöltä.

50. On ihan hullua, että tietyt ihmiset joiden kanssa ennen hengasin päivittäin, ei ole välittäneet paskaakaan sinä aikana kun oon ollut täällä ja mun piti tulla toiselle puolelle maapalloa löytääkseni maailman ihanimmat ystävät, jotka laittaa randomisti viestiä keskellä päivää/ yötä what's up, you're the best you know that? tai I love you. What would I do here with out my bffs??

Jeeii vihdoin se on valmis! Meinas mullekin jo epätoivo tulla kun luin tätä kirjotusvirheiden takia läpi kolmatta kertaa. Viikonloppuna tapahtuin jotain kivaa ja sitten ei niin kivaa. Josta asiaa myöhemmin, mahdollisesti huomenna, tai joskus.

Moido!

xoxo / Laura

6 kommenttia:

  1. kyllä muuten tunnistin Lauran melkeen joka kohasta :DD

    VastaaPoista
  2. Mun mielest sä vaikutat tän blogin perusteel ärsyttävältä ihmiseltä mut silti en pysty lopettaa tän lukemista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävää, että oot tota mieltä. Et sitten yhtään viittis valaista, että minkähän takia?

      Poista
    2. Ihme anonyymejä, mun mielest vaikutat just huipputyypiltä :D rakastan tämmösii postauksia kun näist löytää aina itteensä sopivii kohtia!! 12 18 32 ja 33 :D ja 35 tietty koska ruoka <3 must on tullu jenkeissä joku ihme luontoihminen ja haluisin lähtee PORUKOIDEN kaa lappiin, en olis uskonu sanovani tämmöst viel viime vuonna :D

      Poista
    3. Voi kiitos ihana! <3 Hahah joo no noi kohdat on kyllä hyvin mua ja ruoka vaan koska ruoka <3 Katoin joulun alla Joulutarinan ja sen jälkeen tuli sellanen Lappivimma. Pikkusiskolle viestä, että hei, me muuten lähdetään vaeltamaan Lappiin tai jotain kun tuun kotiin ! :D

      Poista

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!