Sivut

30.6.2014

Let me sleep!!!

Voi elämä taas! Kello on 2:37 am ja heräsin äsken ihan päälle räjähtävään ukkoseen. Taivas on valkonen ja sähkönsininen salamoista. Ja ootapas mikä toi oli? No tornado siren again. Seriously!! Eikä nyt ole iltapäivä vaan keskellä aamuyötä! 

Alueelle on taas annettu varotukset, mutta nyt se on vaan watch eikä warning.  Hyvä uutinen on ettei talo tärise tuulen takia. Se tärisee ukkosen jytinän takia. Ja just kun olin menossa paniikkiin Sarah tekstaa että oonko hereillä. He ovat kellarissa. No kiva kiva. Kävin koputtamassa hostvanhempienkin ovelle, mutta P vaan käski takaisin nukkumaan ellei watch muutu warning'iksi ei tarvi mennä kellariin. Mietin hetken olisko mun pitänyt silti muuttaa sinne mutta en nyt sitten.  Katsoin sää kartasta, ei se pahin myrsky ole edes meillä päällä vaikka se siltä kuulostaa.

Nyt me ollaan jo ihan keltasen ja vihreän alueen rajalla (miten voi olla vihreä kun on koko taloa vapisuttava ukkosmyrsky päällä) eikä mua pelota enää. Nyt mua ärsyttää. Miksi pitää tapahtua keskellä yötä? Enhän mä nyt voi enää nukkua. Viikonlopun jäljiltä tarvin hyvät, pitkät unet mutta ketut! Ja kasilta alkaa työt. Ärsyttäää!! Joten päätinpä nyt jakaa teille mun kurjuuden ja unettomuuden. Jos joku nyt sattuu olemaan hereillä siis. Mitä kello edes on Suomessa? Melkein 11 aamulla, katos vaan. Ei oikein ajatustus juokse tähän aikaan yöstä.

Pitäis ehkä mennä kellariin ihan vaan siksi, että sais nukuttua. Kello on nyt 2:57 am ja mä yritän etsiä korvatulpat ja saada nukutuksi... Hyvää yötä, tai no yötä vaan.

xoxo / ärsyyntynyt ja väsynyt Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!