Sivut

6.7.2014

Viikonlopusta viikonlppuun

Otsikko kuvaa hyvin mun elämään, tai varmaan ihan kenen aupparin elämää tahansa. Paitsi jos sattuu olemaan aina viikonloput töissä...

Viime perjantaina sovin tapaavani uuden Suomi aupparin meidän ryhmästä, Saran, joka oli tullut viikko sitten. No koska ei oltu Sofian kanssa nähty koko viikolla, päätti Fia liittyä seuraan. Ja lopulta Sarahkin, joten Sara pääsi tapaamaan koko jengin kerralla jee. Toivottavasti ei säikäytetty sua ihan henkihieveriin. Vitsi, että oli niin ihana puhua suomea!! En ole sitä täällä normaali oloissa puhunut ollenkaan. Ihan niin normaali asia kun kävely Targetissa oli ihan outoa kun sai puhua SUOMEA!!
 Selfie Sofian sängyllä, juu anteeks...
 Me mentiin Biaggi'siin syömään (taas), jonka jälkeen Sofia lähti kotiin pakkaamaan ja me kierreltiin vähän kauppoja ja esiteltiin paikkoja Saralle. Ihana Sara kun oli niin pyörällä päästään kaikesta ja mä olin vaan et ai niin toikin asia on erilailla Suomessa...  Lopulta Sarahkin lähti kotiin ja me jäätiin sitten Suomitytöt kahdestaan ja päädyttiin lopulta Mäkkäriin.
Totta kai puhuttiin suomea yhdessä ja sitten eräs nainen tuli kysymään, että anteeks, mitä kieltä te puhutte. Sanoin että suomea ja nainen olikin sitten yllättynyt ja totesi ettei sitä kuule täällä kovin usein. Joo ei varmaan. Siinä sitten höpöttelin tän naisen kanssa varmaan kymmenen minuuttia. Oikein perehdytys Saralle amerikkalaisesta small talkista. Meillä oli niin hauska ilta! Tosi mukava tyttö. Ja suomihuumori on parasta! Tosin saatiin paljon katseita ihmisiltä Mäkkärissä. Mua ei kiinnosta :D

Lauantai meni aikalailla kotosalla ja sitten kympin aikaa lähdin salille laittautumaan ja 11pm jälkeen Andrew tuli hakemaan ja party timee! Ajettiin downtowniin, käytiin hakemassa Andrew kaveri Josh mukaan ja otettiin taxi boystowniin. Luoja että se oli ihan hullua, sunnutaina kun oli gay parade. Andrew varotteli mua pysymään lähellä koko ajan... Mentiin sitten yhtiin house partyihin ja jotenkin kävin niin, että mä olinkin ainut hetero koko juhlissa. Hah, no kerta se on ensimmäinenkin. Nö löysin lopulta yhden toisen tytön, joka sanoi olevansa miehiin päin, mutta päätellen siitä miten paljon tää tyttö oli juonut, en ihmettelis vaikka hän olis pitänyt solmioon puettua katulamppua viehättävänä.
Asu
Ensimmäinen miljoonasta selfiestä, näitä tulee nyt, kestäkää!
For some reason I like this pic...
 Beer pong! 
 En kyllä pelannut...
 Oli pakko ottaa kuva, kaverilla oli DINOJA purkissa!! 
 Juu älkää kysykö, kyllä Andrew on hyvin gay. Mun insta ja facebook seuraajat näkikin näitä kuvia jo ja ne sai paljon huomiota kiitos Andrew'n. Moni oli hyvin pettynyt, ilmeisesti mä olin onnen tyttö, hah! Ollaan naurettu näiden kuvien saamalle huomiolle nyt viikko.

 I LOVE THIS! <3<3
Hahha mulla oli niin paras ilta! Aamu olikin sitten mielenkiintoinen, eikä siksi, että olisin voinut jotenkin huonosti. Mulla oli oikein hyvä olo, vähän vaan väsytti. Andrew oli hetken kateissa joten oli vähän hektistä. Hyvä puoli oli, etttä asunnon ikkunasta näki suoraan parade kadulle. Mielenkiintoisia ihmisiä, a lot!
Vihdoin löysin Andrew, tai se löysi mut miten päin vaan, ja me lähdettiin ajamaan Dundee'hen Drew'n zumba tunnille. Ei ehkä ollut ihan ihanteellinen olotila zumballe. Luulin, että kuolen puolessa välissä, mutta selvisin ja olin niin ylpeä itsestäni! Sieltä Springfieldin mall'ille ja lopulta olin kotona neljän jälkeen. Menikin loppu päivä nukkuen auringossa...

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!