Sivut

27.7.2014

Happy birthday me!

Viiden tunnin päästä oon virallisesti 20 VUOTTA  enkä oo teini enää koskaan! Hämmentävää!
Sain tiistaina kotoa synttärikortin, joka avasin hetki sitten. Pelkäsin, että mikähän itkukirje sinne oli kirjoitettu. Vastoin odotuksia sain nauraa kippurassa!!
 Kyllä äiti lapsensa tuntee, ihan on samaa näköä. Nauroin itseni kipeeksi ja soittaa vielä musiikkiakin! Olin ollut vähän haikeena loppuviikon synttäreiden takia, kun en pääse juhlimaan eikä mitään, mutta se kyllä hävisi kun tuhka tuuleen.

Kunnon teinipeiliselfiet vielä viimestä kertaa. Ja ketut, selfieitä en luovu!!

Hostfamilyn kanssa lähdettiin synttäridinnerille Lou Malnati'siin. Parasta pizzaa! Toi oli ensimmäinen paikka täällä Chicagossa, missä me ikinä käytiin yhdessä syömässä. Tuli vähän nostalginen olo.
 Fork and knife recommended?? xD
 Aahh, parasta salaattia ja pizzaa! Me tilataan tuolla aina family style ja ruokaa jää hyvin yli kotiin viemisiksi, vaikka tällä kertaa we did really good! 
Tultiin kotiin ja K puhui tytöille jotan yllätyksestä ja katsokaa mikä jääkaapista kannettiin! Jihii! 
 Mulle laulettiin ja B auttoi mua puhaltamaan kynttilät ja katseli oikein ylpeänä ympärilleen, taisi luulla, että oli vieläkin hänen synttärit! Ja kakku ja frosting maistui. Mutta sehän se on se paras osa, right?
 Mä en oikein tiedä mitä ajatella tästä whole new decade. Pitäis kai nyt olla tosi aikuinen ja vakava viisas ja kaikkea. Juu, mähän olen aina! - Tai sitten ei...
Ikinuori! 

Hahah joo ei mitään... Älkää sanoko mitään. 

xoxo / Aikuinen nainen - tai sitten ei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!