Sivut

22.7.2014

Roadtrip part 1: Welcome to Madison Wisconsin

Olen kotiutunut reissusta ja oli kyllä niin kivaa!! Eilen väsytti aika paljon ja sammuinkin kympin maissa nukkumaan. 
Lauantai aamuna lähdettiin ajamaan varttia vaille kymmenen ja suuntana oli Madison Wisconsin! 
Kristin ajoi koko matkan eli about kolmisen tuntia ja Ina piti kiltisti seuraa etupenkillä. Me oltiin Sofian kanssa ahtauduttu ihan taakse ja muut olivatkin sitten keskellä.

Automatkan huvit, Snapchat ja hiusten laitto :P
Ja tietysti selfiet. Inan mukaan mä olin reissun selfie queen. Lol, mä en ikinä ottanut selfieitä ennen kuin hommasin Iphonen, enkä aluksikaan paljon. On kai sitä viime aikoina tullut vähän näpsittyä, lol. Mutta mä opin parhaalta, thanks Andrew! ;D 
Ensi vilaus Madisonista! 
Capital 
Vasemmalta oikealle: Sophie ja Katharina (Itävalta), Kristin ja Sofia (Ruotsi), no mie, Olle ja Karin (Ruotsi)
 Pus! Ihania kaikki, mulla oli niin hauska viikonloppu näiden ihmisten kanssa! Sanotaan, että ihmiseen tutustuu parhaiten, kun niiden kanssa matkustaa. Meillä ei ainakaan ollut mitään ongelmaa. Inan kanssahan oltiin yhdessä jo training schoolilla ja Sofian kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään onlgemaa mistään. Kristinin kanssa ei olla oikeastaan hengattu kuin aupparitapaamisissa, samoi Sophien ja Ollen kanssa. (hoen muuten "kanssa" sanaa nyt jatkuvasti. Mun äikänope painuis maanrakoon tästä. Ja mä olin muka parhaita koko luokassa jossain vaiheessa...) Karenin olin tavannut muutaman kerran ja me tunnetaan paljon samoja ihmsiä. Mutta mulla siis ei ainakaan ollut mitään ongelmaa kenenkään kanssa.
Hmmp...
 Madisonissa oli jokut markkinat käynnissä. Musa soi, ihmisiä oli paljon kaduilla ja pieniä telttoja ympäriinsä.
Hahah tää oli niin paras, "I'm not so into you but please take some chocolate so you don't feel so bad after I've dumped you! Hah! Tuntuis varmaan paljon paremmalta. Urban Outfitterillä oli valtava penkojaisale ja käytiin sitten siellä. Musta oli hauska nähdä, miten sinne oli hommattu DJ ja kaikki. 
 Ja sitten mä pääsin leikkimään!
Mä olisin niin halunnut pitää ton maskin! Oon aina halunnut hommata jonkun tosi coolin eikä toi maksanut kun 16$, mutta se hajoais lentokoneessa. Joten se jäi kauppaa, mutta mua jäi harmittamaan...
 Lounas ja pieni kävelylenkki.
Kaikki kuvat on nyt muokkaamattomia (paitsi toi instagram kuva) joten anteeksi siitä, mutten jaksanut alkaa muokkailemaan niitä enää. Piti muutenkin tapella kuvien kanssa ja väsätä tää postaus. Huomenna päivällä yritän kirjottaa meijän illasta ja sitten Lake Genevasta.

Nyt nukkumaan! Hyvää yötä!

xoxo / Laura





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!