Sivut

27.7.2014

Poolday

Päätettiin Sofian kanssa, että pidetään lazy day, haetaan eväät ja mennään salin poolille makoilemaan kun luvattiin hyvää keliä koko päiväksi. Ja mehän myös toteutettiin tää suunnitelma. Aamupäivästä heti liikkeelle Meijerin kautta ja sitten oltiin 11am jo salilla. Ikävä kyllä aurinko katos jonnekin pilviverhon taaksen, mutta kuuma oli siitä huolimatta. Nii ja hei voisko joku kertoa mitä hittoa nää säät oikein on? Suomessa menee lämpöennätykset rikki 50 vuoden takaa ja täällä on ollut ehkä kolme kunnollista/tyypillistä kesäpäivää. Suomessa ei ole talvella lunta, mutta täällä on enemmän kuin 30 vuoteen ja pakkaslukemat nousee korkeemmalle kuin koskaan Illioisissa... Juu kiitos tästä.
 Levitettiin eväät, playlist päälle, hot lifeguard ja bravo! Puhelimella skypetys kotiin serkulle ja muksuille. Mä en ala mitään, miten nopsaan lapset kasvaa! Tai siis mun kummipoika oli ihan vauva, kun mä lähdin jo nyt se on sellanen hurjapää, joka juoksee joka paikassa!

 Hyvin me viihdyttiin sellanen nelisen tuntia tuolla, välillä pulahdettiin altaaseen, joka oli mukamas kylmää  ja sitten maattiin lahnoina taas. Ai ja Sofia laittoi mun hiukset. KATTOKAA MITEN PITKÄT NE ON!
Vaikka aurinko ei paistanut kuin pilven takaa onnistuin näköjään polttamaan jalat. Ei se tossa kuvassa näy, mutta tällä hetkellä ne helottaa aika rapuna. Mutta onneks mulla se muuttuu rusketukseks tosi nopeesti.

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!