Sivut

6.7.2014

4th of July

Happy 4th of July people! Olipas hauskat pippalot!
Torstai-iltana menin Sarahille, koska niillä oli isot juhlat. Ikävä kyllä kuva saldo jäi aika kehnoksi. Kuvat on Sarahilta, koska kun mä tulin paikalle, oli jo pimeetä, mutta edelleen samat koristelut joten...
Popcorni kone!! Tuli tosi kotoinen olo!! 
 
Kelly (Sarahin hostmom) Sarah ja miee
 Sarahin hostperhe on niin mahtava. Kelly on aivan ihana ja aina niin ystävällinen ja kertakaikkiaan vaan ihana mulle! Niille on aina kiva mennä, koska tunnen itseni niin tervetulleeks.
 Puol kymppi oli fireworksien aika. Meillä oli myös tollanen iso ilmapallo jutska. Vähän kun pieni kuumailmapallo, mikskä noita kutsutaan??
 Ilta meni syödessä ja juodessa hyvin, viettäessä laatuaikaa mun Saksa tytsyn kanssa ja justkaillessa ihmisille. Ikävä kyllä Sarah unohti kertoa, että niille jäi 10 tyttöä kellariin yökylään ja kappas kun Sarahin huone on myös kellarissa. Pohdittiin melkein jo muuttoa yläkertaan, mutta kaikki lapset onneks simahti lopulta eikä kukaan tullut pomppimaan päälle aamulla.
Perjantai aamuna katseltiin Saksa-Ranksa fudis peliä (mun ekä World Cup peli) ja Saksa voitti 1-0 jeei! Huuto oli mahtava. Yesterdays leftoversit naamaan lounaaks (paras osa juhlissa!) ja sitten puoli kolmen aikaa lähdettiin kiireesti ajamaan mua kotiin (kunha ensin pistettiin pomppulinna kasaan), että ehtisin toisiin independence day partyihin.
Kotiin, vaatteiden vaihto, kamat toiseen laukkuun ja autoon. Ajettiin Schaumburgiin perheystävien grillijuhliin. Hahaha mä oon vaan syönyt koko viikonlopun!


Siinä teille, limulinjalla mentiin.
 Ilma oli mitä ihanin ja kaikilla oli hauskaa. Vaikka mä oonkin aina nuorin kaikissa näissä juhlissa ja keski-ikä on yleensä se 45+ mulla on aina hauskaa. Nää ihmiset on niin mukavia, ne on kiinnostuneita musta ja mun kulttuurista. Varmistaa, että tunnen oloni kotoisaksi ja viihdyn.
Happy birthday USA

xoxo / Laura

Ps. Voi terve sentäs näitä juhlapyhiä keskellä viikkoa. Nopeimmat näki et kirjotin ensi perjantai illasta ja sitten hyppäsin yht äkkiä sunnuntaihin. No nyt on kuitenkin korjattu!

2 kommenttia:

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!