Sivut

7.7.2014

Ain't it fun living in a real world? Ain't it fun being all alone?

Heissuli vei! Laiska päivä ja sen kunniaksi skypetin yhteensä lähes viisi tuntia. Kolme Jennin kanssa, tunnin Sannin kanssa ja ehkä 45 min äitille ja kummeille mökille. Oon muuten ollut tosi antisosiaalinen tänään ja vaan pysynyt mun huoneessa headphonet korvissa.  Kirjotin just äsken tosi masentavan blogipostauksen. Se on tulossa julki varmaan huomenna, mutta jos et jaksa masentua skippaa yli, varsinkin uudet aupparit...
Sofia sais tulla takas jo Nyckistä. Tää yksin olo ei selvästikään tee mulle hyvää.

Eilisestä, eilen oli lauantai, right? Oon ihan sekaisin päivistä. Nukuin pitkään ja lähdin sitten Meijerin kautta salille, jossa en muuten ole ollut kuin kerran tällä viikolla, eli tuli tarpeeseen. Kävin myös ilmoittamassa, että perun jäsennyyden elokuun alkuun. Kun paperit oli allekirjotettu vähän oli haikee olo. Sali on kuitenkin ollut mun ainoa aktiviteetti viikolla, mutta mitäs menivät erottamaan mun personal trainerin ja zumba opettajan. Enkä siellä muutenkaan käy näin kesällä niin paljon, joten miks mä maksaisin 70$ kuussa.
 Teki mieli ostaa ihan vaan sen takia, että se oli Lumenea. Joku nainen katsoi mua kummastuneena kun mutisin "raikastavaa yövoidetta" itsekseni, haha!
Juu älkää edes kysykö, mä oon tosi lahjakas satuttamaan itseäni. Ilmeisesti salikin on mulle liian vaarallinen paikka.

Nyt on hyvä aika lopettaa. Käykää lukemassa tämä! Etenkin Lahtelaiset. Näin kesällä kun teillä ei ole muuta tekemistä, menkää tuonne. Auki Ma, Ti, To,Pe ja La. ja esityksiä kaksi kertaa päivässä klo 11 ja 14 jos oikein muistan. Ehkä. Korjatkaa joku jos oon väärässä.

Mä lopetan turhan jauhamisen nyt, vaikka joku joskus sanoi, että mä puhuisin vaikka ei olis mitään sanottavaa, lol.

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!