Sivut

31.7.2014

Ei aina tarvii olla novellia

Hei tuli tässä mieleen, ettei aina tarvi kirjoittaa niin paljon. Josku vois vaikka kertoa ihan vaan parin päivän tapahtumat.

Hypätään sunnuntai ihan suosiolla yli ja sanon vaan, että olis sitä voinut parempikin synttäripäivä olla... Mutta!
Tuntuu ihan hullulta, aika vaan menee niin käsittämättömän nopeasti!

Maanantaina Sofia päätti, että mun synttärit oli vielä pelastettavissa, joten mentiin syömään läheiseen sushi paikkaan, jonka ohi ollaan kävelty miljoona kertaa muttei olla menty sisään, koska se näyttää pieneltä ja vähän kämäiseltä. Ylläri ylläri se oli paljon isompi paikka kun kumpikaan meistä osas ajatella ja tosi viihtyisä myös. Ja se sushi, luoja se oli hyvää! 
Rakastan mun synttärikorttia!!

En tajua et söin oikeesti ton kaiken! Ja sitten tietysti tilattin vielä jälkkärit.
Parasta chocolate fudgea mitä mä oon syönyt. Joten tosta tuli meidän uusi vakkaripaikka. Onneks kokeiltiin sitä nyt eikä vaikka mun vikalla viikolla. Thank you Sofia for the dinner! :*

Eilen tiistaina menin salille karistamaan kaikki ton chocolate fudgen kalorit pois. Ikävä kyllä mulla ei ollut kyytiä zumbaan joten se jäi välistä. 

Nyt pitää mennä aloittamaan päivä, kun kuulen huutavan lapsen. 

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!