Sivut

18.7.2014

Just so Sofia won't kill me

Jooten.. Long time no see, hupsii. Tosiaan lupasin Sofialle eilen, että kirjotan. No en sitten ja tänäänhän siitä sainkin kuulla. Joten on pakko väsätä jotain tähän. Sain Sofian viime viikolla takaisin (hurraa, hurraa, hurraa!) ja ollaankin sitten oltu viime viikko ja varsinkin tää viikko kun paita ja peppu. Tällä viikolla ollaan taidettu nähdä joka päivä. (Eipäs! Tiistaina oltiin samaan aikaan salilla, mutta mun piti juosta yhdestä zumbasta suoraan Andrewn autoon ja toiseen zumbaan, joten en ehtinyt käydä moikkaamassa Fiaa.)
Ja ööh, mitäs nyt en miettinyt tarkemmin, mistä kirjoittaisin. Tytöillä oli synttärit lauantaina ja meillä oli isot juhlat, siitä tulossa postaus erikseen, jonka oon jo aloittanut! Sunnutaina oli aupparitapaaminen ja siitäkin alotin jo kirjoittamaan. Tällä viikolla oon ollut salilla.
 Ollut poolilla
 Käynyt zumbassa Andrewn kanssa. Kyllä, toi on zumba studio jossa käyn.
Mut kutsuttiin isoon Herbalife tapahtumaan, joka järjestetään huomenna Chicagossa ensimmäistä kertaa. Olisin ehkä halunnut mennä, mutta töitä töitä. Musta tuntuu vähän et ton studion pomo/johtajatar mikä ikinä onkaan + Herbalifen Independent Distributor haluaa mut sen Herbalife tiimiin. Se selittää mulle joka kerta kaikista mahdollisuuksista mitä mulla olis ja tosiaan kutsui mut tohon tapahtumaankin. Olisin saanut ilmaislipun!  Andrew sanoi, että mä oikeesti pärjäisin tosi hyvin siinä työssä. Mulla on oikee luonne ja kroppa, että saisin helposti myytyä tuotteen toimivana. Kyllä se toimiikin. Mä juon noiden pre ja after workout smoothiet joka kerta ja nään kyllä tuloksia + ne maistuu hyvältä. Mutta joo, en mä taida sillä uraa ruveta tänne luomaan. 
Andrewn kanssa tosin puhuttiin, että hitto kun oltais tutustuttu aikasemmin. Se olis auttanut mua saamaan zumba instructor qualification'in täällä, joka olis ollut valid Suomessakin. Mut nyt kun ei ole enää aikaa, pyydän vaan, että se opettais mulle perusteet. (mä en vaan saanut käännettyä tota kunnolla, mut black out ja unohdin myös enkkusanaston..) 
Asiasta kymmenteen, kuka muistaa nämä! Skypeteltiin Ellun kanssa ja päädyttiin puhumaan Chewitseistä. Onhan niitä vielä? Starbrustit on täällä ihan samanlaisia. Tuli lapsuus mieleen.

Eilen kun kävelin kotiin olin saada sydärin kun kaks haisulinäätää kipitti tien yli! Katoin ensin että mitä öttiäisiä ne oli. Mutta skunkkejahan ne ja vielä kaksin kappalein! Ikinä ennen ollut nähnyt noita. Korkeasaaressahan pitäis asua se yksi, mutten ole sitäkään IKINÄ siellä nähnyt. Olin ihan innoissani ja latoin Sofialle kuva:" Kato mitä mä näin!" Lol.
Ja tämä olikin sitten tänään. Siis voi terve sentäs kun koiralla on rankka elämä. Mut joku Brunoa tänään vaivas, se oli tosi kärttynen. Auto kun ajoi talon ohi niin ihan järkyttävä räksytys. Iltapäivällä soi, korvat... Muuten tänään oli hyvä päivä likkojen kanssa. Mä olin oikein yllättynyt. Ei yhtään raivaria, ei yhtään ruokaa lattialla. Synttärilahjaksi saadut uudet lelut kiehtoo aivan valtavasti ja ABC's on nyt kova sana. Sitä on tullut laulettua viimeisen viikon aikana niin paljon, että muistan kyllä koko loppuelämäni kuinka aakkoset menee englanniksi ja kuinka mikäkin äännetään. Musta on ihana, että tytöt on alkaneet laulaa. Mun 9 kk laulaminen joka ikinen päivä ei ole näköjään mennyt hukkaan. A on oikeesti tosi hyvä, se saa melodiat ja sanatkin suurimmaksi osaksi oikein. B:llä on pikkasen vielä opeteltavaa, mutta toisaalta se aloittikin myöhemmin. 
Tänään oli tarkotus mennä salille, muttei sitten jaksettukaan ja päädyttiin Kohlsiin ja Targetiin (Starbucksiin) ja mä ostin yoga pantsit ja maailman mukavimmat kollarit <3 Oli upea auringonlasku, mutta kuva ei tietenkään tee oikeutta. Sain muuten kameran toimimaan taas normaalisti!  Huomenna (tänään, kello tulee kohta 1am) on perjantai ja illalla Frankien goodbye/synde partyt. Saa nähdä tuleeko itku jossain välissä iltaa. Luultavasti. Lisa lähtee tiistaina.
Ja sitten lauantai aamuna suunnaksi Wisconsin ja Madison!!

Nyt lopetus. Tästä tuli silmät ristissä kirjoitettu sekameteli soppa, anteeksi siitä. Hyvää yötä.

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!