Sivut

25.7.2014

Roadtrip part 3: Lake Geneva

Sunnuntaina mahtavan hotelliaamiaisen jälkeen (NOT) otettiin suunnaksi Lake Geneva, joka sijaitsee puolentoista tunnin ajomatkan päässä Madisonista Wisconsinin ja Illinoisin rajalle päin. 
Koko aamun viihdytettiin toisiamme kuuntelemalla ja laulamalla Disney (Frozen) kappaleita ruotsiksi, ja automatkalla jatkettiin Disney linjaa joskin vaan Englanniksi. Satuin avaamaan mikä lie muotilehden niin katsokaas kuka pomppas heti ekalta aukeamalta silmille. Ei muuten ollut Elle tai Cosmo, siks en muista nimeä lehden nimeä. Mä en ikinä lue mitään täällä...Ainakaan paperiversiona.
 Lopulta sitten päästiin Lake Genevaan ja se oli niin suloisen idyllinen paikka pikku putiikkeineen. Cozyy!
Ostettiin automaatista meidän liput rannalle, hodarit maailman hitaimmasta kojusta ja sitten mentiin! 

 Jos jotain häiritsee mun bikinikuvat saa mennä pois. Sen pari kertaa, kun mä pääsen biitsille, mä otan siitä kaiken irti selfieitä myöten!
Menin uimaan ja heitin talviturkin! Heinäkuun puolivälillä, nyt tuli kyllä myöhästymisennätys. Vesi ei oikeestaan ollut kylmää, sellasta virkistävää ja suomalaisella sisulla se ei tuntunut missään. Vesikasvit sen sijaan meinas viedä voiton, kun ne tarttui joka ikiseen ruumiinosaan. Yök!! 
 Rannalla vierähti hyvin sellanen neljä tuntia, mutta lopulta oli aika lähteä kotia kohti. 
 Potbellystä tarttui mukaan. 
Ja sitten kun viikonlopun syömiset oli päin kuusta jo valmiiksi, sallin itselleni froyon ja että oli hyvää! Juu tiedä, että näyttää suht terveelliseltä kaikkien noiden marjojen kanssa, mutta cookie dough ja cheese cake bitsit oli marjojen alla...

Auto oli kunnon sauna, kun sinne asti päästiin. Onneksi loppu ajomatka sujui nopsaan ja me oltiinkin Sofian kanssa ekat, jotka pudotettiin pois. Mulla oli tosi kiva ja virkistävä viikonloppu ja mä todella tarvitsin sen. Kiitos ihanat! Tack för alla! Danke!
xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!