Sivut

14.12.2013

Hengissä!

Juu hengissä ollaan ihme ja kyllä. Meidän perheeseen nimittäis iski aivan järkyttävä mahatauti viime viikolla. A aloitti kaiken tiistaina ja sitä jatkui keskiviikkoon (*Ellu on paras! t: Ellu). Hostvanhemmat ja B olivat kipeitä keskiviikko-torstain ja mä aloitin sitten torstai-iltana ja olin täsin kuollut koko perjantai päivän.  Onneksi ei tarvinnut työskennellä.  En muista koskaan olleeni niin voimaton ja kipeä. Joka ikistä lihasta särki, sillä päädyin nukkumaan kylpyhuoneen lattialle. Energiatasot oli niin olemattomat, etten pystynty yöllä pyörähtämään sängyssä ympäri ylettyäkseni vesipulloon. (Siirryin lattialta sänkyyn noin neljän aikaa yöllä.) Aamulla olin ihan voimaton, mutta pakko oli jotain saada sisään, joten raahauduin alakertaa hakemaan juotavaa. No meillä ei ollut edes Fantaa, joten täytyi tyytyä 7Upiin. Joka tapauksessa, sain kaadettua juoman lasiin ja sitten oli pakko laittaa se pöydälle ja istua alas, sillä meinaisin pyörtyä. K (hostmom) kyseli jo, että tarviinko apua yläkertaan pääsemisessä, kun vaan istuin pää polvissa keskellä lattiaa...  Ei kaikkein ylpeimpiä hetkiä täällä.

No pääsin lopulta takaisin omaan huoneeseen ja ihan omin avuin. Ja nukuinkin sitten muutaman tunnin ja parantelin oloa. Noin viiden aikaa illalla olinkin sitten jo paljon parempi. Tauti, mikä lie olikaan kesti lähes tasan 24 tuntia niin mulla kuin hosteillakin. Myöhemmin sain kuulla, ettei me oltu ainoita, jotka ovat sairastelleet. Aupparikaveri ja hänen koko perheensä olivat käyneet saman läpi. Mikä lie virus...

Mutta empä ollut itkenytkään täällä aikaisemmin niin paljon kuin torstai-iltana. (Ja keskiviikkoiltana kun muut olivat kipeitä, sillä tiesin, että saisin sen vielä...) Mä inhoan mahatautia enemmän kuin mitään muuta! Enkä ollut sitä sairastanut varmaan 8 vuoteen ainakaan. Saa kyllä mennä seuraavaan taas aikaa, vaikka 80 vuotta, jos mun mielipidettä kysytään. 

Lauantaina olinkin sitten jo paljon parempi, mutta päätä särki edelleen. Meillä oli naapurin joulujuhlat, mutta päätin jättää ne välistä. Aamu kului siihen, että yritin päästä Ticketmasterin sivuille ostamaan One Directionin konsertti lippuja. Kaksi tuntia mä jonotin sivuille ja olinkin ihan varma, että kaikki parhaat paikat olis varattu, kunnes äkkiä sivut toimi taas ja aloin saada paikkoja. Uteliaisuudesta klikkailin search painiketta uudestaan ja uudestaan ja yht äkkiä mun silmille hyppäs tosi hyvät paikat alakatsomosta! Mikä parasta hintaluokka 95$ Niimpä mä sain napattua itselleni kaksi paikkaa. Ja nyt meillä on Itävalta K:n kanssa liput One Directionin konserttiin Chicagoon elokuussa!! Mutta kyllä ihmiset vaan on hulluja. Sivun latautumista odotellessa selasin ebaytä yms sivuja ja yritin etsiä lippuja. Paras tai pahin mihin törmäsin oli 1600 USD YHDESTÄ lipusta! En maksais vaikka pääsisin lavalle istumaan poikien kanssa... Loppu aamipäivästä kului Skypetellessä Ellun kanssa ja ihanaksi ylläriksi Jennikin oli paikalla. Kolme tuntia hurahti nopsasti Voisko parempaa lauantai päivää toivoakaan?

xoxo / Laura
*Note: Tätä kirjoittaessa Skypetin Ellun kanssa (taas), joka tokaisin, että: "kirjoita sinne Ellu on paras!" Näin siis tein. Mitäpä mä tosiasioita kieltämään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!