Sivut

24.8.2014

I love accents!!

Moiii,
tulin vaan kertomaan, että rakastan aksentteja, UK/irkkuaksentteja jos tarkkoja ollaan. Mun oli tarkotus mennä tänään Sarahin ja Danin kanssa katsomaan horse race ja pitää piknik, mutta peruin sen viime hetkellä. Ok, tiedän, vähän shittyä varsinkin kun olin sanonut, että menen, mutta tarkotus oli koota iso porukka ja kaikki olis ollu tosi fancy. (Koska kaikki Arlington Parkissa on mekot, isot hatut ja aurinkolasit) Mutta koska kukaan ei ollut tulossa ja satoi vettä ja ukkosti koko homma menetti ideansa.
Joten sen sijaan lähdin illan hostfamilyn kanssa K:n ystävän luo illan viettoon ja dinnerille. Heille saapui juuri pari viikkoa sitten au pair, joka kuuluu mun ryhmään ja tavattiinkin nopsaan viime tapaamisessa pari viikkoa sitten. Perhe on skotti-irlantilainen ja aaws niiden aksentit! Oli niihin vähän sekoittunut Jenkkiaksentiakin, mutta helposti pystyin kuulemaan mistä he olivat alunperin kotoisin. Lisäksi he tiesivät paljon Euroopasta ja mä tietysti kyselin UK:sta. Plus että he olivat tooodella mukavia! K:n ystävä E varsinkin ja juteltiinkin koko ilta vaikka mistä. Suelen, uusi Brasilia auppari oli myös mukava ja tosi kiinnostunut kaikesta. Me juteltiinkin paljon. Mulla ei yleensä ole kauheesti puhuttuvaa hispanic auppareiden kanssa. Tiedättekö, joidenkin ihmisten kanssa on vaan vaikea jutella, mutta Suelen oli erilainen. Me tultiin hyvin juttuun, vaikka kielimuuri tekikin ymmärtämisen välillä vaikeaksi puolin jos toisin.
Ruokakin oli hyvää. Oonko koskaan mainunnut, että rakastan yhdistelmää mozzarella juustoa, tomaattia ja basilikaa! Loves <3 <3 Juu anteeks, tykkään ruoasta ja tykkään syödä. Musta välillä tuntuu että täältä saa sen kuvan, että mä vaan syön, lol!
Rakastan näitä auringonlaskuja täällä!!
Nyt lähettelen snapchatteja, kuuntelen latinomusaa ja napsin selfieita ihan tylsyyttäni.
Yritän kirjotella useampaakin postausta varastoon. It's looking good! Huomenna Frankien goodbye dinner, mä en tajua! Miten sekin lähtee kohta. Mulla TJ 26 mut oikeesti ehkä joku 23. ANTEEKS MITÄÄ?!!!!!! Mä en tajua, ei uppoa mun päähän. 32 päivää auppariutta jäljellä?! Juu, ei puhuta siitä. Sit mun oikeesti pitäis tietää, että mitä hittoa mä sitten teen...

Nyt loneri latinobailut ja snapchat maraton Fian kanssa. Öitä!

xoxo/Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!