Sivut

13.8.2014

Liian myöhä millekään järkevälle

Heii nopsaan nyt moikat, kun en saa unta, mutta kello on jo ihan liian myöhä ja mun pitäis alottaa työt seiskalta. Suurin osa varmaan kuuli/näki jo jostain, että mulla oli vieras viikonloppuna, kun Elina tuli tänne <3<3! Siitä on juttu tulossa, joka on jo puoliksi kirjotettukin, mutta kuvat puuttuu. Hyvät uutiset kävin tänään kaikki kuvat läpi ja editoin 279 kuvaa. Nyt on niska ja sormet jumissa.

Tällä viikolla oon ollut väsy ja laiska. En ole käynyt salillakaan. Pitäis varmaan mennä huomenna, mutta keksin aina jonkun tekosyyn. Ja sitten nukahdan kympin maissa. Eilen oli ylläri aupparitapaaminen (koska en tiennyt koko tapaamisesta ennen sunnuntai-iltaa. Hupsii pitäisköhän lukea LCC:n meilit vähän tarkemmin... ) Mentiin jäätelöbaariin Elginiin ja  just hang around siellä joku reilu tunti. Cookie dough ice cream on muuten tosi hyvää. Mun LCC muistutti viikonlopun Air and water show'sta niin, että sinne taidan suunnata lauantaina ja varmaan tapaan uuden suomitytön Jennan, joka tuli tänne pari viikkoa sitten. Tää päivä meni aikalailla makoiluksi, kun A oli tosi väsynyt ja ääni käheänä kiukuttelun takia. Joten se sitten pötkötteli käytännössä koko päivän mun sylissä milloin missäkin. Ei mua haitannut, on se niin söppänä. Oon itekin tuhistellut vähän koko päivän, toivotaan etten saa nyt jotain flunssaa päälle.


LUPAAN, että huomenna tulee juttu viikonlopusta!
Nyt hyvää yötä!

xoxo / Laura

Ps. Sain pun puhelimen mikrofonin toimimaan ja voin kuvailla videoita taas!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!