Sivut

18.4.2014

Californiaa, Californiaa!

En  oo tainnut täällä mainostaakaan (ihme kyllä!) mutta mua kutsuu California ja ihan pian! Täsmälleen 15 päivän päästä. Eli siis päätettiin jo kuukausia sitten Sarahin ja Lisan kanssa, että lähdetään reissun päälle ja alettiin sunnitella, mutta me tarvittiin neljäs ihminen mukaan ja niimpä alettiin kysellä ympäriinsä. Mun onneksi Suomi-Karita oli kiinnostunut lähtemään mukaan ja sain toisen suomivahvistuksen! Ei niin ettei musta olis ihana lähtea Sarahin ja Lisan kanssa, mutta saksalaisilla on paha tapa alkaa puhua saksaa ja suomalaiset ja suomalaisten huumori on aina oma juttunsa.  Ollaan kuitenkin kaikki tosi innoissaa ja en malta oottaa, et pääsen tapaamaan Karitan Losissa.

Meijän matka siis alkaa lauantaina 3. toukokuuta kun lennetään O'Harelta San Diegoon, jossa vietetään yksi yö ja tavataan ihana Suomi-Elina, jonka kanssa tulin training schoolille. Ollaan Elinan kanssa Skypetelty ja soiteltu tässä nyt viimesen kuukauden aikana (koska oltiin vähän tyhmiä aikasemmin, moi vaan Elina :D )  ja Elinasta on tullut mulle ihan mahti ystävä, sille on aina helppo puhua.

San Diegosta me vuokrataan auto ja ajetaan Losiin, jossa vietetään kolme päivää ja sitten keskiviikkona nokka kohti Vegasia! En malta odottaa! Sunnitelmissa olisi käydä Universal Studiolla, Walk of Fame'millä, Hollywoodissa, rannoilla, shoppailessa ja Grand Canyon on myös ihan ehdoton. Vegasiin meillä on jo liput Cirque Du Soleilin esitykseen, joten käydään sekin sitten katsomassa. Ohjelmaa on siis tiedossa ja toivotaan sormet ristissä, että siellä lämmintä eikä osu mikään sadekausi.

Mä en malta oottaa! Oon niin loman tarpeessa!

xoxo / Laura

1 kommentti:

  1. Jeee nyt voi sanoo jo että ens viikolla!!! :) Siis oon niin tän loman tarpeessa et ei mitään rajaa, tulee just täydelliseen kohtaan..

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!