Sivut

18.4.2014

Karhunpoika sairastaa

Pikamoikat!

Mulla on miljoona ideaa, mistä pitäisi tänne blogiin kirjoittaa kuten viikonloppukurssi satoine kuvineen, twins sale, aupparitapaaminen ja Chicagon esittelypostaus. Ikävä kyllä maanantai aamuna heräsin kaktuskurkussa (JÄLLEEN!) ja siitäpä alkoi alamäki. Nyt koko viikon ollut kipeänä ja tysyt myös. Oon siis lääkkeiden voimalla mennyt viikon läpi ja sammunut aina illalla, niin että kirjoittaminen on tuntunut ihan ylitsepääsemättömältä. Tänä aamuna K päätti, että A täytyy käyttää lääkärissä ja niimpä me otettiin molemmat tytöt ja suunnattiin lääkäriasemalle. No tyttöjen keuhkot kuunneeltiin ja A rohisi oikein kunnolla. Diagnoosi: RS-virus. Mahtavaa.
No sepä kiva sitten, ei tehoavaa lääkettä, koska kyseessä on virus, kestää yleensä viikon, mutta yskä voi jatkua kolmekin viikkoa. Mä alan pikku hiljaa kyllästyä tähän flunssassa olemiseen, johan mä viikon olinkin terve. Sitä ennen 4 viikkoa flunsassa. Mä oon täällä jatkuvasti kipeänä enkä ymmärrä miksi. Ja voi mun tytöt, ne on niin raukkoja, että sääliksi oikein käy. A oli tänä aamuna ihan seis ja makasi vaan mun sylissä. Enkä mä itekään mitenkään upeasti voi. Ärsyttää, etten ole voinut käydä salillakaan koko viikkoon. Mutta toisaalta mä en halua mitään sydänlihastulehdusta tai mikä lie onkaan.

Toivottavasti tästä selvittäisiin nopsaan! Pääsiäinen kuitenkin on viikonloppuna ja meillä on paljon suunnitelmia!

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!