Sivut

6.2.2014

Ice hockey night live stream with Laura

Hahaha, pakko postata!
Katson parhaillaan NHL peliä Chicago Blackhawks vastaan LA Anaheim. Kotitiimi ja suosikkitiimi vastakkain, mielenkiintoista, vaikken yleensä jääkiekosta paljon perustakaan. Mutta vasta vähän aikaa sitten sanoin, että olisi kiva nähdä noi tiimit vastakain ja katos kun satuin kääntämään oikealle kanavalle oikeaan aikaan.

En paljon NHL tiimeistä tiedä, mutta Anaheim on mun suosikki meidän suomipoikien takia. Voin kehuskella, että mulla on Teemu Selänteen nimmarikin vanhassa Cinderellan maihinnousukortissa tai jotain. Oon ollut varmaan 5-vuotias, kun oon sen saanut.

Aika rajua peliä ja vähän eri tasoa kuin joku Pelicans peli. Tuntuu ihan joltain jääkiekkohullulta, kun mulla on NHL:n sivu ja Blackhaws'ien sivu auki ja luen suoraa peliselostusta. Puolustaudun: ton pelin tempo on niin nopsa, etten mä ainakaan ehdi siitä kaikkea näkemään saati sitten tajuamaan.

Anaheimissa pelaa tällä hetkellä suomalaisia Teemu Selänne, Sami Vatanen ja Saku Koivu. Aloin googletella ja kappas Blackhaws'ien toinen maalivahti on suomalainen myös, Antti Raanta. Tosin hän ei näytä pelaavan tällä hetkellä.. Anaheimin suomipojat on sen sijaan koko ajan kentällä. Kysymys jollekin, joka tietää jotain jääkiekosta: Miksi Suomesta tulee niin paljon hyviä jääkiekkoilijoita? Oon melkein hämmästynyt.

Peli on tällä hetlellä 1-0 Blackhawksien hyväksi ja musta vaikuttaa, että Anaheim pelaa vähän kehnosti... Maali inkkareille ja tervetuloa Lauran peliselostuksen pariin. WE ARE LIVE! 2-0 on tilanne tällä hetkellä ja Koivu on jäällä. Selostajat ei kutsu meidän suomalaisia ollenkaan nimellä, välttelevät sitä koko ajan. Taitaa olla liian vaikeita nimiä jenkkiselostajille. Hahha.

Hei mitä, hittoa, nytkö se jo loppui? Tulipas se äkkiä. No Blackhawksit voitti, WAY TO GO CHICAGO! Olkoonkin hometownin voitto, mutta vähän oon pettynyt Anaheim'iin. Mä odotin niiltä paljon. Anyways.
Thanks for joining me tonight, Lauras live stream wishes you good night!

xoxo  / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!