Sivut

3.2.2014

Kohti terveellistä elämäntapaa

Palataampa ajassa vähän taaksepäin mun uuden vuoden lupaukseen. Lupasin itselleni aloittaa terveellisemmän elämäntavan ilman Reeseseja ja kaikea sitä, mitä nyt tulikaan mussutettua ekat pari kuukautta. Olin kyllä vähän läskipossu täytyy myöntää ja painoakin tuli heti lisää muutama kilo.

Uuden vuoden lupaukseksi siis terveellinen ruokavalio ja lisätty liikunta. En aloittanut ihan hirveen terveellisesti kylläkään, mutta viimeiset pari viikkoa oon nyt pärjännyt hyvin. Salaatteja, terveellistä ruokaa, ei suklaata (osa syy siinä, ettei mulla ole enää :P). Aloitin lenkkeilyn ja juoksun, mutta se nyt vähän jäi, kun on niin pirun kylmä. Tai siis tonne jäätyy pystyyn kun astuu ovesta ulos, niimpä en astu… Sisällä talossa voi onneksi tehdä vaikka mitä. Oonkin nyt yrittänyt vähintään joka toinen päivä käydä eri lihasryhmiä läpi, selät ja vatsat, pohkeet ja reidet, kyljet ja peppu, kädet ja hartiat.
Kasviskeittoa ja salaattia
Saatiin viime viikolla (jos oikein muistan) hulavanne ”tytöille” ja pompin riemusta. Siinä oli mulle helppo tapa kehittää keskivartalon lihaksia + oon hyvä hulavanteen kanssa! Sen kanssa on nyt pari päivää tullut leikittyä tunti jos toinenkin samalla, kun tytöt leikkii. Helppoa, hauskaa ja tehokasta. Vanne vois olla vähän painavampi, mutta kyllä toikin toimii, kun siellä on vettä sisällä. 

Luen muiden blogeja ja niissä kerrotaan aina salitreenistä. Mun tekis hirveesti mieli ilmoittautua johonkin salille ja saada personal trainerilta kunnon ohjelma, mutta en oo saanut vielä aikaiseksi ja oon huono lähtemään salille. Karita kertoi blogissaan aloittaneensa tumblingin, joka kuulosti tosi kivalta ja oli lähellä mun omaa lajia. Tutkin asiaa vähän ja kappas vaan, sama laji löytyy täältäkin ihan läheltä. En tiedä yhtään miten kurssit on alkanut, joten ajattelin laittaa sinne meiliä. Sais pidettyä akrotaidot yllä, kun oon tosi ruosteessa just nyt…

Hostdad sanoi, että kun lumet alkaa lähtee se siirtyy juoksumatolta ulos juoksemaan, joten ehkä se saa musta seuraa. Vaikka en tiedä pysynkö mukana, kun se treenaa Chicagon puolimaratoniin ja vaikka mihin… :P

Nyt heipat teille!

xoxo/ Laura 

ps. Skypetin kotiin ja pikkusisko totesi äidille, että eikö ole kiva kun lapsista on tullut sosiaalisempia. Mä käyn leffassa kavereiden kanssa ja Laura on vaan tollanen hurlumhei. No niin kai sitten xD 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!