Sivut

29.10.2013

Once upon a time I was in the park and decided to climb a tree...

Saksa S pyysi mua lauantaina mukaan ulos kuvailemaan ja koska oli ihana ilma, päätin lähteä. Ajettiin paikalliseen puistoon, joka olikin yllättävän lähellä mun kotia. Oli tosi kaunista, rauhallista ja hiljaista. Tuli niin kotoisa fiilis, värit, vesi ja metsä.
Aivan ihana paikka. Kuten ehkä kuvasta näkyy, joku oli kanootilla liikenteessä ja parisen kertaa se tosta ohi humahtikin. Hassua kyllä, mulla ei ole minkäänlaista käsitystä, mikä joki toi on...
Täällähän siis juominen julkisilla paikoilla ei ole mitenkään hyväksyttävää tai edes sallittua. Lisäksi sut arvostellaan ryhmän mukaan, jossa olet, Esimerkki. Olet porukassa, jossa alaikäset juovat ja itse olet vesiselvä. Poliisi sattuu paikalle. Saat luultavasti jonkun merkinnän siitä, vaikket tehnyt muuta kuin olit väärässä paikassa väärään aikaan... Näin täällä, älä siis juo alaikäisenä julkisilla paikoilla. Äläkä julkisilla paikoilla ollenkaan. :P
Lähdettiin kevelemään jonkinlaista lenkkipolkua, joka ei todellakaan ollut pitkä, ja päädyttiin - correction minä päädyin - kiipeilemään puihin.
S oli huolissaan, kun kiipeilin ja oli varma että mä vielä putoan, mutta en mä turhaan ole kahdeksaa vuotta harrastanut sirkusacrobatiaa. Lopulta olin todella tyytyväinen itseeni. Toi oksa oli aika korkeella, ja sain kyllä kiivetä ihan kunnolla.
Koska nurtsikenttä tuolla oli niin upea, olihan mun pakko vähän poppia ympäriinsä. Ei ehkä ollut ihan paras ajatus, sillä lopputuloksena oli muljahtaneet nivelsiteet oikeasta nilkasta, taas kerran... Mutta I'll live kuten näkyy.
Kattokaa ton puun kokoa. Noi oli ihan valtavia, niitä kasvaa täällä joka nurkassa.  Täällä on todella nyt syksy. Puiden lehden putoaa maahan ja ne vaihtaa väriä. Tosi kaunista. Onneksi mulla on ihan jees kamera, niin että värit välittyy sinne toisellekin puolelle ruutua!
Pian on Halloween!

xoxo / Laura

2 kommenttia:

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!