Sivut

30.10.2013

Pumpkin carving

Halloween lähestyi hurjaa vauhtia, niin nopeasti, ettei sitä edes meinannut tajuta. Joten keskiviikkoiltana oli vihdoin aika kaivertaa kurpitsat. Tytöt oli kyllä jo nukkumassa, mutta meillä oli oikein hauskaa hostien kanssa. Olin piirrellyt muutaman mallin itselleni, jotta tietäisin, minkä kuvan haluan kaivertaa... Älkää arvostelko mun piirrustustaitoja noiden perusteella. Ne oli ihan hyviä! Päädyin sitten lopulta Nightmare Before Christmas'sistä tuttuun Jackiin :D
Voi mun poloinen Jack, kun hostdad sen tyhjensi. Jotenkin mua ei houkuttanut, sottaista puuhaa. Mutta niinhän siinä sitten kävi, että hostdad joutui juoksemaan puhelimeen ja koska oli myöhä, enkä halunnut tehdä kurpitsoita koko yötä, oli mun pakko jatkaa sisusten tyhjentämistä itse. Ei lopulta niin kamalaa ollut. 
Itse kaivertaminen oli sitten se hauska kohta. Vaikka mulla olikin kädet ja sormet kipeät ton touhun jälkeen. Suu oli melko työläs tehdä. Ja  Ellu, ennen kun kysyt, että miksen tehnytkään karusellia, päätin säästää sen sulle, koska se oli niin hieno ;D
 Olin melko tyytyväinen mun isoimpaan työhön. Sekä kahteen pienempään. Ja meidän kaikkien kurpitsoihin ylipäätään. Tässä siis lopputulos!
Huomenna on Halloween!

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!