Sivut

4.11.2013

Toiveita

Heippatirallaa

Pitkästä aikaa tällainen luppoajan postaus, jossa ei mitään merkittävämpää punaista lankaa ole. Ensinnäkin, tää blogi on saanut mukavasti uusia lukijoita, kiitos siitä hirveesti! Myös kommentteja on tullut ja tähän postaukseen niitä sitten myös toivoisin, koska a) en tiedä onko se vaan minä, vai tuntuuko teistäkin, että tää blogi on vähän muuttanut tyyliään sillä aikaa, kun oon ollut täällä. Jos niin, hyvä vai huono asia? B) Mun postaukset tulee nykyään aina myöhässä, koska suurimmaksi osaksi aikaa, mulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa kirjoitella, mutta teen sen, koska se on helpoin tapa pitää kaikki tutut ja tuntemattomat perillä mun kuulumisista. (+ saan tästä itselleni pysyvän muiston, ja kiitän itseäni vielä joku päivä...) Haittaako se teitä? C) Oon nyt kirjoitellut vaan sellaisita ns. isoista jutuista,joita mulle on täällä tapahtunut. Onko jotain, josta haluisitte mun kirjoittavan. Eli toisin sanoen vuorossa on

TOIVOMUSTEN ESITTÄMISTÄ! Huomautuksia, kommentteja, ruusuja ja risuja, mitä tahansa.

Tiedän, että moni mun lukijoista on tulevia auppareita, joten jos on jotain, mistä haluisitte kuulla lisää niin antaa kuulua ihan rohkeasti :)

Tällä hetkellä luonnoksissa ja  pian toivottavasti tulossa on Trick or Treat, Chicago ja Ostospostaus.

Näin siis tänään

xoxo / Laura

2 kommenttia:

  1. Moikka!
    Yritin aikasemmin kommentoida tänne, mutta se ei ilmeisesti tullut perille. Kuitenkin, oon kanssa Chicagossa au pairina, niin mietin, että haluaisitko nähdä joku kerta? :) Asun skokiessa, ja en yhtään tiedä että missä asut, mutta ainakin keskustassa voitais varmaan nähdä..

    VastaaPoista
  2. Moikka Emmiina, kuulostaa hyvältä! Jatketaanko juttua meilitse?

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!