Sivut

30.11.2013

Practice Thanksgiving

Teidän tiedän, tulee taas myöhässä!! Anteeksiii!
Mun hostperhe järjesti Practice Thanksgiving partyt kaksi viikkoa sitten ja siitä lisää nyt. Eli tuota juhlaa on turha etsiskellä mistään kalentereista, sillä mun hostperhe kehitti sen itse. Tämä juhla perustuu siihen, että ihmiset, yleisimmin ystävät, viettävät Thanksgivingiä sukulaisten luona. Hostperheeni kuitenkin haluaa juhlia myös ystävien kanssa ja siksi tämä juhla kehitettiin. Se järjestetään viikkoa tai kahta ennen oikeaa Thanksgiviä ja kaikki ystävät tulevat paikalle. Juhlat toimivat nyyttärityylillä, eli kaikki tuovat jotakin ja hostit tekee joka vuosi kalkkunat. Kun vieraita oli se 20 päädyttiin me lopulta ihan hirveeseen määrään ruokaa. Alkupaloja, itse pääruokia ja jälkiruokia. Nam! Jos yhden asian olen oppinut täällä, niin se ettei pyhinä kannata miettiä kaloreita.
Mukana pöydässä oli myös suomalaisille tutut lusikkaleivät, mun käsialaa. 
Jos meillä oli herkkuateria, niin oli koirillakin, sillä tytöillä on paha tapa ruokkia niitä aina, kun siihen on mahdollisuus. Välillä (usein) se on ihan ongelma, kun lounas lentää lattialle ja koirat ovat samantien sen kimpussa.  Ja tysyjen mielestä se on suorastaan hulvatonta. Ja siksi ruoka lentää entistä useammin. Joku viisas saa ehdottaa ideoita, jos sellaisia keksii. 
Mutta kyllä meillä rakastetaan koiria. Illan hauskin asia oli, kun koiraa sai taluttaa sisällä. A oli kerta kaikkiaan riemuissaan ja nyt koiraa sitten talutetaankin aina kun siihen vain on mahdollisuus. 
Odotin innoissani kaikkia koristeita ja kyllähän niitä muutama sitten kaapin kätköistä löytyikin.

Mulla oli tosi kiva ilta. Tapasin paljon uusia ihmisiä, mua yritettiin kovasti parittaa parin paikallisen pojan kanssa, söin hyvin ja ennen kaikkea nautin olostani. Alan pikku hiljaa pärjätä hyvin small talkinkin kanssa. 
 Seems like I'm not the only one who had a good time! Toi kuva on ehkä paras kuva B:stä ikinä! Tuo koko persoonallisuuden hyvin esille :D 
 Big American smile! Niin kun hostmom mulle sanoin. Myöhemmin katseltiin näitä kuvia yhdessä ja hostmomim mielestä mä hymyilen paljon enemmän kuin ennen. Hassua, joku sanoin mulle juuri aiemmin, että näytän mun kuvissa tosi onnelliselta. Niinpä kai mä olen. En vaan ajatellut, että se välittyis kuviinkin. :P
xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!