Sivut

16.11.2013

Ostospostaus

Nyt viikon rauhallisena hetkenä on hyvä taas postailla vähän rästiin jääneitä kirjoituksia.
Ostospostaus (äiti älä nyt säikähdä!) siis luvassa eli mitä kaikkea olen täällä ollessani ehtinyt shoppailla!  Tai no ei nyt aivan, vain muutama löydöistäni, joita ei edes ole paljon. Olen ihan hämmästynyt, miten vähän mä täällä olen shoppaillut ja suurin osa näistäkin ostettu Chicagosta pari viikkoa sitten. Ja silti rahaa palaa jotenkin kummasti, minne se menee??

Mun host family järjestää tulevana lauantaina (huomenna siis) Practice Thanksgiving partyt ja tarvitsin sinne jotakin nättiä puettavaa. Niimpä, kun tämä söpö mekko hyppäsi silmille Forever21'ssa niin päätin ottaa sen mukaan kerta sovittamalla. Hintakaan ei ollut ollenkaan paha. Pakko muuten sanoa tähän väliin, että Forever21 tuli mun suosikkipaikka. Paljon erityylisiä vaatteita, eikä hintaa paljon mitään. Laatu on kuitenkin paljon parempi kuin esim H&M:ssa tai Gina Tricotissa. Onneksi täältä mun kotipaikkakuntani läheltä löytyy yksi liike, ettei aina tarvitse lähteä Chicagoon.
 Täällä alkaa talvi pikku hiljaa lähestyä ja mähän en pakannut talvivaatteita juuri ollenkaan. Siksi ostoslistalla lukikin hattu, hanskat, kaulaliina ja lämpimiä vaatteita. Myös uutta takkia ja kenkiä havittelen vähän, vaikka äiti mulle talvitakin lähettikin.
Edelleen jatketaan tällä Forever21 linjalla. Tämä ihana pitkä villapaita osui ensin silmiin harmaana ja olinkin jo ostamassa sitä, kun löysin beigen, väri ei tosin taida erottua ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Paidan linja on melko suora ja ajattelinkin ensin sen tarvitsevan vyön, mutta enää en usko. Tykkään kuvioista tosi paljon. Materiaali on lämmintä, mutta ei kutita, kuten mun kaikki villapaidat yleensä. Myös väri on tosi ihana, vaikka tää kuva sitä nyt vääristääkin. Kerta kaikkiaa hyvä ostos! :D                              
 Hattu ja kaulaliina myös Forever21. Värit matchasivat yhteen niin toistensa kuin talvitakkinikin kanssa.  Talvitakeista puheen ollen, tässä lähellä on Guessin tehtaanmyymälä ja siellä on myynnissä aivan ihania villakangastakkeja. Hintaa on sellaiset 98$ jos oikein muistan.  Havittelen valkoista, mutten ole ihan vakuuttunut, onko valkoinen paras mahdollinen vaihtoehto tässä työssä. Musta oli myös nätti, ehkä ostan sen. Olen niitä kaksi kertaa jo käynyt ihailemassa. Ehkä mä vielä joku päivä ostan sen sieltä.

Takaisin Forever21'iin. Kaipailin keskikokoista, nättiä ja käytännöllistä laukkua, ettei aina tarvitsisi kanniskella CC:n laukkua mukana. Se kädessä on mukava kierrellä Chicagoa, kun ihmiset näkee kadun päähän asti, että olen "turisti" vaikken muuten siltä enää näytäkään. Isoissa kaupungeissa kun ei kannata näyttää turistilta.  No sitten törmäsin tuohon ihanaan mustaan laukkuun ja rakastuin. Tilava, hyvännäköinen ja hinta kohdillaan. Tykkään tosta laukun muodosta hirveesti ja yritänkin aina etsiä laukkuja kuin tuo. Paras osa, maksoin tosta 30$! Käytössä oikein kiva. Pitkille reissuille kantokahvat - mitkä lie en tiedä, kun suomen kieli ei oikein enää taitu - on vähän lyhkäiset eikä laukkua saa olalle. Mukana tosin tuli olkahihna, mutta se on mun tyyliin vähän pitkä. Täytyisi painaa muutama reikä lisää niin ehkä sitten.
No mutta kukas tämä,  kehtaa istua mun uuden laukun päällä? Aivan, se on mun uusi perheenjäsen. Ne jotka tuntee mut, tietää, että rakasta Disneytä yli kaiken, mutta Leijonakuningas on mun ehdoton suosikki. Kun siis pyörähdettiin Disney Storessa ja Simba istui hyllyllä yksin (oli viimeinen kappale), instant love! Myös Nala löytyi ja kamppailinkin hetken hyllyn edessä yrittäen päättää kumman otan. Simba kuitenkin voitti tällä kertaa. Mulla on kuitenkin 11 kuukautta vielä edessä!
Pysähdyttiin myös Sephora'sissa, sillä tarvitsin täydennystä meikkipussiini. Pienen tuskailun jälkeen kysyin apua myyjältä, joka sitten auttoikin oikein perinpohjaisesti. Lopputulos täydellisesti mun ihonväriin sopiva poskipuna ja peitekynä.
Ja sitten tähän loppuun. Mun suurin aarteeni tälllä hetkellä <3
Guessin ballerinat, joita olin katsellut Factory Storessa jo jonkin aikaa. Viimeksi kun siellä käytiin, niin mun oli sitten aivan pakko napata noi matkaan. I mean, ne ihan totta huusi mun nimeä siellä hyllyllä, Laura osta meidät! Ja noi sopii nyt sitten hyvin, mun mustaan mekkoon, jota aion käyttää huomen illalla. ( Mietin just 5 minuuttia, että miten sanon ton. Ainut mitä päähän pälkähti oli: black dress that I'm going to wear tomorrow, mikä ihme on wear suomeksi?? ) Mutta carried away taas, olin siis vaan sanomassa, että rakastan mun uusia kenkiä ja sillä hyvä.
Hyvää iltaa teille, huomenna juhlitaan, näkemiin!
xoxo / Laura

2 kommenttia:

  1. Vau mitä vaatteita!! Ja söpö simba! Ja kiva laukkku!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Ellu. Tykkään itsekin kovasti noista kaikista, ja eilen tuli shoppailtua taas vähän lisää, ehkä täytyy tehdä toinen postaus :D Simba ja minä kuuluttiin yhteen ensi hetkestä lähtien ja nyt se vartio mun sänkyä koko päiväisesti!

      Poista

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!