Sivut

14.3.2014

Chicago Wolves vs. Canada whatever

Piti oikein lipusta tarkistaa jälkikäteen, että ketähän vastaan se peli oli, mulla kun ei ollut hajuakaan (Abbotsford Heat) :D Juttua myöhässä (taas) meidän edellisestä aupparitapaamisesta, johon ite osallistuin. Ajeltiin Chicagon Allstate Arenalle katsomaan lätkämatsia, joka olikin mun ensimmäinen professional game.
Pitäähän joka lätkämatsi alottaa ilotulituksilla ja tulilla, vai mitä Pelicans? 
Mun pelin seuraaminen jäi vähän vähiin, sillä sitä oli katsomassa auppariryhmät ympäri Chicagon aluetta, mikä tarkoitti sitä, että törmäsin moniin tuttuihin kasvoihin mm. training schoolilta. Mun entiseen huonekaveriin Juliaan, sekä moniin muihin. Sofia ihmetteli, miten tunsinkin niin paljon ihmisiä ja mietin sitä itekin. Asun aivan uudella mantereella, mutta silti voin kävellä tällaiseen isoon tapahtumaan ja olla jatkuvasti halailemassa ihmisiä käytävällä ja huikkailemassa "Hi!" ja "How are you?" Kai mä sit tunnen paljon auppareita. Pelistä sen verran, että Chicago voitti Canadan, jeeii! Ja joukkueessa oli yksi suomalainen pelaaja, numero 6 Jani Hakanpää.
Väliajalla pelattiin curlingia maskotin kanssa. 
Mutta paljon ihmisiä tai ei, ei ole ketään parempaa kun mun ihqut, ihanat, upeat ja rakkaat naiset, jotka saa mut aina nauramaan, tuntemaan oloni paremmaksi ja joille tiedän voivani puhua ihan millon vaan.
Sarah <3
Ihana Sofia!
Ina, Sofia ja joku kummajainen
Ylärivi: Meksiko Ilse, Saksa Lisa. Alarivi: Ruotsi Sofia, mie, Saksa Sarah, Saksa Franzi
Kuuluisa Kiss Cam, pitihän siitä video laittaa. Jonka takia muuten kirjotin koko tekstin uudetaan, koska bloggeri meni jumiin ja poisti kaiken. Murr! Ottaa päähän!! 
Vähän vähemmän tekstiä tällä kertaa, enemmän kuvia. Limsaa, hodareita, juoruilua, paljon ihmisiä. Ai niin ja mä ostin Wolves'ien t-paidan! Mulla oli hauska ilta! 
xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!