Sivut

6.3.2014

Monkeys in Monkey Joe's

Toissa viikonloppuna päätettiin lähteä koko porukalla ulos tuulettumaan ja kuluttamaan energiaa. Ajettiin Crystal Lakeen ja Monkey Joe's kutsui. Tosi samanlainen paikka kuin HopLop ja mä viihdyin Monkey Joe'ssa yhtä hyvin kun suomalaisessa versiossakin :D  
Hahahaa, oon viime aikoina törmännyt Angry Birds kamaan ihan joka paikassa, mutta kumma kyllä kukaan ei tunnut tietävän, että se on suomalainen. Eipä tietenkään...
Saapuessa saatiin kaikki sellaset rannekeet käteen, jotta henkilökunta tietää, kaikilla lapsilla olevan vanhemmat paikalla. Kolme, kaksi yksi, IRTI! Ja sitten juostiin.
Ei niin, että mä olisin valittanut, mulla oli tosi hauskaa, kun juoksin likkojen perässä pomppulinnoissa. Niin kuin HopLopissakin, aikuisethan ei saa mennä niihin leikkimään, mutta alle 4 vuotiaan lapsen mukaan saa mennä "auttamaan" ja mähän siis OLEN au pair! Nuo linnat oli jaoiteltu vähän ikäryhmien mukaan, ettei isommat lapset pomppisi pienempien päälle, only under age of 3 jne. Mutta eihän nuo kyltit mitään auta. Mun piti pyytää yhtä (varmaan 6v.) tyttöä odottamaan vuoroaa, sillä töni mun kaksosia pois tieltä ja laski melkein päälle juurikin tuolla alle 3v:den pomppulinnassa. Mulkaisi mua vaan pahasti, mutta lähti sitten. Mun tytsyjähän ei kukaan töni! Se siitä, että vanhemmat valvoo...
A oli niin ihana, se on yleensä more cautious one ja B on se reckless one, mutta ihan yhtä lailla A tuolla juoksi! B'stä vähemmän kuvia tällä kertaa ihan siitä syystä, että ne oli kaikki heilahtaneita. Se on niin nopea, että terve!

Tytöt melkein nukahti autoon, kun ajattetiin kotiin ja me pysähdyttiin Country Donuts'ssa. Vaarallinen paikka, se siitä terveellisemmästä ruokavaliosta sitten...
Mutta miten noita saattoi vastustaa?! 
Ne olikin sitten kaikki tuhottu jo seuraavaan iltaan mennessä, joten ei tarvinut kauan kärsiä, mutta voi sitä huonon omantunnon määrää!
Pian niitä kaloreita kuitenkin karistamaan salille!
xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!