Sivut

4.3.2014

Oscars!

Jeeiii olipas hyvät Oscarit eilen! Hahaa, Ellen DeGeneres on ehkä paras hosti ikinä, antaisivat sen juontaa joka vuosi! Nauroin niin paljon! Ja pizzaa Oscareissa, hahah, en voi muuta tehdä kuin ylistää. Hyvin löhösin sen 5 tuntia sohvalla telkkaria katsellen ja tekstasin ruotsi-Sofian kanssa koko ajan kaikesta, mitä tapahtui. Onneksi on unlimited text puhelimessa, muuten tulis aika kallis lasku... :P Hostmom K nauroi mulle, että täytyykö teidän ihan kaikesta tiedottaa toisillenne, vaikka näätte saman ohjelman suorana tvstä? Btw, kun en oo tainnut aiemmin manita, oon niin ilonen, että mulla on Sofia täällä ihan naapurissa nyt! Mulla kun ei ihan mennyt kemiat yksiin sen perheen entisen aupparin kanssa, ja no se menikin sitten rematchiin. Mutta Sofia on mahtava ja hyvää seuraa ja se tietää jopa jotain Suomestakin!

Takaisin Oscareihin!

Katsoin Red Carpet shown heti aluksi ja sieltä bongasin tuttuja kasvoja ja upeita ja vähemmän upeita pukuja. Niille, jotka ei tiennyt, Jennifer Lawrence kaatui jälleen, tällä kertaa noustessaan ulos autosta. Ellen naureskelikin Lawrencelle heti alkujuonnossaan.

Gravity voitti eniten Oscareita, en oo sitä nähnyt ja kaikki sanoi, että se on outo, mutta oudot leffat voittaa aina. Matthew McConaughey voitti parhaan miespääosan, ikävä kyllä. Mä en ole ihan suurin fani, musta se on aina vaikuttanut ylimieliseltä... Cate Blanchett voitti parhaan naispääosan, ja siitä mä olin ilonen, Cate on hyvä näyttelijä. Ylläri ylläri Gravity EI voittanut parhaan elokuvan Oscaria vaan palkinnon vei 12 Years A Slave. Sitäkään en oo nähnyt. Frozenin tunnaribiisi (?) Let It Go voitti parhaan elokuvamusiikin Oscarin, eikä ihme, ihan paras biisi, soitan sitä aina tytöille :D

Meinasin alkaa arvostelun puvuista, mutta päätinkin olla auppari, enkä toimittaja tällä kertaa ja jättää asut iltalehtien ruovittavaksi, ne tekee sen joka tapauksessa. Mutta ihan muutama sana nopeesti jooko! Jarred Leto, söpö kun mikä, mutta näytti paremmalta lyhyillä hiuksilla. Mitä hittoa on tapahtunut Travoltalle, näytti aivan järkyttävältä! Brad Pitt oli onneksi sheivannut partansa pois, varmaan Angelina käskenyt, kun ihan Oscareihin olivat menossa. Rakastin Jada Smith'in pukua, mutta ihana, miten nöyrästi se  pukunsa esitteli. "It's Versace, they made it for me." Juupa juu, muakin varten tehdään tehdään miljoonailtapukuja jatkuvasti... Channing Tatum näytti upeelta niin kun aina ja mitä ihmettä Emma Watsonilla oli päällä? Ja mitä se ylipäätään teki Oscareissa? Ja mä lopetan kritisoinnin tähän, ennen kuin käyn läpi joka ikisen vieraan ja iltapuvun, koska siihen tää nyt on kovaa vauhtia menossa. Ja olis mulla kyllä ollut paljon sanottavaakin. Minkä tyttö vanhalle "ammatilleen" voi? No jaa.

Ellen nappasi parhaan selfien ikinä, joka  rikkoikin sitten Twitter ennätyksen tunnin postauksen jälkeen. Todettiin Sofian kanssa, että tossa selfiessä mekin oltais haluttu olla mukana!
Hahah, Jared Leton nenä! :'D

Sympatiat Ellulle, jonka kanssa myös tekstasin eilen illalla, ja joka ilmeisesti kävi nukkumaan samaan aikaan kuin mäkin, mutta vaan Suomen aikaa.

Mulla blogimarathon jatkuu vielä hetken. Have to catch up nyt kun on aikaa.

xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!