Sivut

15.5.2014

First stop (Atlanta) San Diego!

Viikko sitten lauantaina koitti odotettu päivä kun oli aika lähteä LOMALLE! Heräsin aikaisin, mutta onneksi pidin itseni sen verran kiireisenä etten ehtinyt kulkemaan kun 10 minuuttia hermostuneena ympäriinsä ennen kuin Sarah ja Lisa tuli meille ja sitten suunnattiinkin kaikki yhdessä O'Harea kohti. Hah, P oli niin hyvä kun se jätti meidät lentokentälle. " Jos tarviitte mitään soita, jos joudutte pulaa soita, jos joudut vankilaan, soita Sarahin hostvanhemmille. Sain päivän naurut siitä!

Ekaks oli vaan parin tunnin lento Atlantaan ja siellä kahden tunnin odottelu ja sitten vihdoin päästiin lentämään oikeaan suuntaan ja kohti San Diegoa! Kun lopulta laskeuduttiin oli ulkona sellainen 25 astetta lämmintä ja mä olin ihan haltioissani 6 kuukauden talven ja kylmän jälkeen. Ajettiin autovuokraamolle ja sieltä hotellille.
 Hellou Mexico!
 Welcome to San Diego!
 Ihan varoituksen poikanen, jos ette jaksa selfieitä, hypätkää seuraavat... neljä postausta yli!
Lähdettiin ulos syömään kadun toisella puolella olevaan seafood mestaan jossa myös tavattiin Elina ja Jessica. Oli niin ihana nähdä Elina seitsemän kuukauden jälkeen ja silti tuntui kun oltaisiin vasta oltu yhdessä training schoolilla. Kuten mä oon miljoonaan kertaan sanonut, aika kulkee mitä ihmeellisimmin täällä! Mun shrimp pasta oli aivan uskomattoman hyvää, mutta palvelu oli meille Chicagolaisille kehnoa. Piti oikeen erikseen pyytää: " Hei anteeks, saanko refill'in", siis mitääh? Kotona kerkeet ottaa pari kulausta lasista ja tarjoilija kiikuttaa sulle uuden juoman kysymättä! 
Kierreltiin cityä vähän aikaa ympäri, mutta me oltiin aivan väsyjä matkustamisesta, joten suunnattiin takaisin hotellille ja nukkumaan.
Aamulla löydettiin itsemme Starbuckista aamupalalta, miksen mä ole yllättynyt, ja sitten soitin ja herätin Elinan ja sovittiin, että tavataan tunnin päästä Coronadon saarella. Sarah osoittautui hyväksi kuskiksi Californiassakin ja me löydettiin oikeaan paikkaan ilman ongelmia. Tavattiin Elina ja Jessie, jotka esitteli meille San Diegon skylinen ja lähellä olevan rannan. Siellä me kuvailtiin turisteina jonkin aikaa ennen kuin istahdettiin rannalle hetkeksi nauttimaan auringosta. Lämpö tuntui aivan uskomattoman hyvältä mun iholla, olin melkein unohtanut sen. Kaikkihan me hikoiltiin, kun viisi ihmistä ahdettiin meidän ei niin suureen road trip autoon, muttei sekään mua haitannut pätkän vertaa. 
White girls, Elina hei näytän melkein ruskettuneemmalta kun sä! :'D
San Diego - VALLATTU!
Seuraavaksi lähdettiin ajamaan La Jolla beachille katsomaan hylkeitä, merileijonia ja hyvännäköisiä surfareita. Vähän me eksyttiin aluksi ja sitten etsittiin hyvän aikaa parkkipaikkaa, mutta päästii lopulta perille. La Jolla olikin sitten tosi kaunis ranta ! Kallioita, hiekkaa, kirkasta vettä, puisto ja ihmisiä piknikillä. Ja arvatkaa kun me nähtiin hylkeitä! Ja laiskoja merileijonia jotka lekotteli auringossa (mulle selvisi mikä eläin oon ollut entisessä elämässä!) Ja hyvännäköisiä paidattomia surfareita ja muuten vaan hyvännäköisiä paidattomia! Aaww, heaven.
"Heii tästä tulee hyvä kuva!"

"No mikä siellä alhaalla nyt niin kiinnostaa, ettei kameraan ehdi katsoa?"
 "Aah okei... LAURA!!"

 "Mitä?! Täältä on hyvät näkymät!"
 Eläintarha, muutkin kun me.
 Tuli kotoista olo...
 My spirit animal, my soul mate!
Juu en tiedä, miksi meistä on kuva keskellä eläimiä.
 Juu selviö, mulla on selvästi juttu puista, tajusin.
Laskeuduttiin alas rannalle ja Lisa ja minä checkattiin yksi luola mihin muut ei suostunut tulemaan ja istahdettiin alas sekunniksi kun päätettiin, että ehkä siinä oli muutaman asteen verran liian kuuma. Pelkkää hiekkaa, kalliota vasten, ei tuulen häivähdystäkään. No löydettiin hyvä paikka nurtsilta puiden varjosta ja viihdyttiin siinä sitten hetki. Ikävä kyllä Elinan ja Jessien piti lähteä, joten mä jouduin sanomaan moikat mun suomitytölle.

Me oltaisiin voitu istua siinä puiden alla viltin ja snacksien kanssa vaikka kuinka pitkään, mutta typerä kello raksutti ja meidän parkkiaika oli jo ohi. Niimpä kerättiin kimpsut ja kampsut, ahtauduttiin autoon (vielä mitä, oli niin väljää, että mä valtasin koko takapenkin itselleni) ja otettiin suunnaksi Los Angeles! 
xoxo / Laura

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Haluun heti takasin San Diegoon ja Coronadoon vaikkei siellä ollukkaan noin lämmin kun mä olin lomailemassa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on kyllä kaunis paikka! Meillä kävi sään kanssa tuuri, sillä heti seuraavalla viikkoa viileni 19 asteeseen. :P

      Poista
    2. Ihmeellisesti heittelee nää säät koko usassa!! Viikolla oli ihanan lämmintä ja nyt oon masistellu viileessä :D

      Poista

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!