Sivut

18.5.2014

Universal Studio

Tiistai aamuna suunnattiin Universal Studiolle joka oli mun eka theme park koskaan, joten odotin sitä innolla. Oltiin sen verran aikaisin liikenteessä että selvittiin koko aamu ilman jonottamista ride'ihin. Simpsonsit, Transformers, Mommy, Itse ilkimys, Shrek, kaikki me käytiin läpi. Simpsonit ja Mommy oli mun suosikit. Sääli että Jurasic Park vuoristorata oli suljettu, se näytti niin kivalta! Karita ihmetteli miten älyttömän pieni tää puisto oli verrattuna Orlandoon. Yksi syy lisää mennä moikkaamaan Karitaa Floridaan. ;)
Tosi kiva kaksari mulla, mutta menköön tämän kerran...
Ihana Fievel! <3
 
<3
Välissä syötiin ja käppäiltiin vaan ympäriinsä turistishoppeja kierrellen. Parhaiten viihdyttiin Itse ilkimys kaupassa, jossa Karita kävi moikkaamassa rakasta yksisarvistaan, tiettehän sitä mitä Agnes kantaa mukanaan elokuvassa. 
Auppari elämää parhaimmillaan.
Neljältä lähdettiin studiokierrokselle ja vitsi se kannatti, oli koko päivän  paras osio! HUOMIO, jatko sisältää spoilausta kierroksesta, hyppää yli jos et halua tietää! Kierrettiin Wisteria Lane ja nähtiin King Kong, Shark sekä hieno demonstraatio erikoistehosteista. Vitsi, vaikka mä oon media-alan mielessäni jo melkein kokonaan hylännyt, niin kyllä musta olis ihana työskennellä elokuvien parissa. Saa nähdä minne mä oikein päädyn ensi keväänä hakemaan...
Meidän kierrosopas oli myös tosi hauska nainen, joka selvästi tiesi, mitä teki, pointsit hänelle! 
Kierroksen jälkeen mentiin käymään House of Horrorissa ja vaikka tiesin, että porukka pomppii eteen oli ne silti aika pelottavia. Sarah roikkui kiinni mun kädessä koko matkan ja kyllä me kiljuttiinkin. Tiedät ettei ne saa koskea suhun mutta kun ne tulee niin lähelle kasvoja ja näyttää pelottavilta! Lopuksi vielä water show, joka oli näytelmänä toteutettu vedessä olevilla lavasteilla  ja pyrotekniikalla. Jälkikäteen vähän sääli etten videoinut esitystä, mutta toisaalta se oli liian hieno katsottavaksi kameran läpi.

Jotenkin me päädyttiin taas turistishoppiin ja pitkän pohdinnan jälkeen Karitalle lähti Agneksen yksisarvinen mukaan monen kuukauden pohtimisen jälkeen, mulle Crun koira ja Sarahille Crun mutantoitunut tyttökoira,mikä lie olikaan. Lisa oli ainut, joka päätti olla adult enought. Kotimatka ja ilta menikin sitten vähän levottomissa (read väsyneissä) tunnelmissa kun leikittiin pehmoeläimillä hotellihuoneessa. Ja porukan keski-ikähän oli 20 vuotta, lol.
Siinä on onnellinen naama !
Haha, me ei edes tajutti, että toi tiedemies ukkeli poseerasi jokakuvassa :D 
Saanko esitellä: Coby, Mss. Flyffy ja Gigi!

Vihdoin valmis, mun koneesta loppuun akku just ja kello on ihan liian paljon,yhtään en ole kattanut mitä kirjotin joten anteeksi, hyvää yötä! 
xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!