Sivut

26.5.2014

Viikkokatsaus kuvina, taas

Hupsii tuli aika monta kuvaa, olisin vaikka voinut tehdä kollaaseja, mutta empä nyt jaksanut. Tällä viikolla on tullut otettua paljon kuvia (kerrankin!) joten olkaa nyt onnellisia! 
 Maanantaiaamun aloitin löytämällä tytön pyykkikorista. Yritä siinä sitten naurua pidätellä. Toinen suuttui pahemman kerran, kun piti liikkua tuolta johonkin suuntaa, että saadaan vaatteet päälle ja päivä käytiin. No onhan noi pyykkikorit aika mukavia, muistan kun itekin pienenä kiipesin meidän pyykkikoriin, vai mitä äiti? Taisikin sitten olla maanantain ainoa kuva. Ei mitään käsitystä, mitä tehtiin muuten...
 Tiistaina oli kaunis ilma joten takapiha kutsui. Kattokaan nyt mun rebellious one tossa, pää edellä liukumäkeen, vaikka kuinka kiellän.
 No siinä menee toinen sitten. Laskekoon pää edellä jos tahtovat, oonpahan ainakin varoittanut. Monkey see monkey do, ja nuo kaksi kun ei usko mitään. :P
 Ja koska leikkiminen on niin rankkaa B päätti varastaa mun vahtituolin ja ottaa rennosti. 
 Ehkä viisi sekuntia ja sitten mentiin taas. Reckless one! Siinä se kiipeili ylös alas ja minä varottelin joka kerralla, että ole nyt varovainen, tiput sieltä vielä ja mä vaan sain virnistyksen vastaukseksi. Kunnes likka sitten tulikin pää edellä alas ja kovaa kyytiä Lauran syliin nyyhkyttämään. No mähän varotin, mutta tervetuloa syliin, Laura puhaltaa, Laura paijaa ja pussaa pipin pois. Ja sitten mentiin taas. Ei tietoakaan itsesuojeluvaistosta.
 Iloinen au pair kun aurinko paistaa! 
 Mun cautious one A
 Ja sitten reckless and busy one B, joka jaksaa pysyä paikallaa yhden selfien verran... Jos sitäkään.
 Keskiviikkoaamu alkoi ihan normaalisti, mutta lounas aikaan mennessä touhu oli tämä:
 Lounas lattialla juu juu, että näin. Enhän mä vaivaa nähnytkään ton ruoan eteen. Lautasella oli tietenkin kaikkei, mistä tytöt NORMAALISTI tykkää. Mutta koska edellispäivä oli pitänyt ruoat heittää lattialle, pitihän samaa jatkaa vielä seuraavakin päivä. Ei siinä mitään, keep it calm and think Riley in a pink tutu... Iltapäivällä oli KUUMA, joten tytöille uikkarit pintaan, sun screen on, aurinkohatut päähän ja vesipöytä ulos ensimmäistä kertaan. Rakkautta ensi silmäyksellä!
Tytöt nautiskeli vedestä, minä nautiskelin auringosta. Kyllä tää työstä menee. Muutenkin tuntuu, että tää viikko on ollut hyvä. Siitä lähtien on alkanut menennä paremmin, kun päätin että lähden kotiin lokakuussa, enkä jatka vuotta. Varmaan mä stressasin sitä päätöstä jotenkin alitajuntaisesti ja se sitten purkautui ärsyyntyneisyytenä ja yliherkkyytenä tyttöjen huonolle käytökselle, josta yleensä selviän menettämättä edes malttiani. 
Keskiviikko iltana olin liian laiska menemään salille, mutta ulos oli päästävä, joten Sofian kanssa lähdettiin kiertelemään naapurustoa.
 The view on top of sledding hill
 Näyttää melkein Suomelta!
 Mun ihana ruotsityttö. Tjena! Sofiasta on tullut tosi tärkeä mulle täällä, yleensä viikolla nähdään vähintään joka toinen päivä, jos ei joka päivä. Meijän oma Suomi-Ruotsi huumori ja Suomi-Englanti-Ruotsi-Englanti-Englanti keskustelut. Ihmisillä on varmaan hauskaa kun ne kuuntelee meidän keskusteluja.
 Jotenkin me päädyttiin jalkkiskentälle katsomaan jotain harjoituspeliä
Ikävä kyllä kyseessä oli junnujen peli. 
 No niin olen nyt niin kauniina taas...
 Ja siinä mun treenatut jalat.
Torstai päivä jatkui kauniina ja tytöt heitteli ruoat jälleen lattialle. Keep it calm and think purse party. Jep jep! Sarahin hostmom järjesti laukkukutsut joihin suunnattiin yhdessä K:n kanssa. En ostanut mitään, mutta oli ihana nähdä Sarahia, Lisaa ja Franzia, jota en ollutkaan nähnyt sitten St. Pat's day'n! Vitsi et aika rientää! Ilta oli mukava ja juoruttiin paljon (aupparien lempparipuuhaa?). Lopulta meidän oli aika lähteä ja mun piti sanoa hyvästi uudelle ystävälle Elke'lle. Mä selvisin kyllä ilman kyyneliä, mutta vähän haikea tunnelma oli, Elke on ihanan ihminen <3 I'll miss you! 
 Perjantai oli niin selfie-päivä että terve! Otin kasan kuvia tyttöjenkin kanssa, mutta jotenkin yksikään niistä ei nyt ollut ihan julkaisukelposia joten saatte nauttia mun kauniista naamasta, jälleen...
 Ja sitten mun perjantain piristyskuva! 
Aawws! Juttelin äitin ja Sannin kanssa Skypessä (kiva muuten kun sisko sanoo päin naamaa että: " En mä sulle halunnut puhua!" hei kiitos...)ja laitoin ton kuvan niillekin. Hyvä mieli kiertoon eiks vaan? Iltapäivällä olin yllättäen off puoli tuntia aikaisemmin! Partyyt! Mitä tein sen kunniaksi? En yhtään mitään. Voi terve mulla on tylsä elämä... Pitäisköhän alkaa suunnitella jotain tekemistä viikonlopuiksi...

Nyt kun pääsin vauhtiin olisin voinut kirjoittaa viikonlopustakin, mutta ehkä teen sen erikseen, kun saan laitettua kuvat koneelle. Tästä tulikin tosi pitkä postaus, again. Hyvä puoli on, että se sisältää paljon kuvia!

xox / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!