Sivut

2.5.2014

Ra-ta ta-ta-ta taa

Hei nyt joku tulkaa lyömään mua! Oon ihan uskomaton vätys!!
Viikonloppu ja Sarahin BBQ partyt ja baby walkit oli ja meni ja niistä juttua ehkä joskus jos jotain saan aikaiseksi. Tän viikon aikana oon mm. hajottanut mun Iphonen, joka sitten korjautui itsestään (??), murtanut etusormen tappelussa koiraa vastaan (hiusmurtuma, lääkäri Laura täällä taas, mihin mä mitään tutkintoa tarviin?? Ja jos teidän on ihan pakko tietää jahtasin koiraa ympäri taloa yrittäen estää sitä haukkumasta ja herättämästä tyttöjä, minkä se teki joka tapauksessa syöksymällä niiden huoneeseen kesken päikkäreiden! Voi terve siinä koeteltiin tän aupparin hermoja ihan kybällä taas), saanut melkein kynästä päähän kiitos ihanan personal trainerini, katsonut seksileffan Sofian kanssa (Whoot?! :'D ) ja ennen kun joku kysyy kyseessä ei ollut  miesten aikuisviihde, ei ainakaan virallisesti, kai. Se ei koskaan oikein selvinnyt mulle, se leffan ajatus siis, ei itse sisältö, se oli oikeen...selkeetä. Askarrellut synttärikortteja, syönyt liikaa kakkua, laulanut kaikki Frozen laulut 50 kertaa, yrittänyt kuunnella samat laulut suomeksi ja kuolin, koska ne kuulosti niin järkyttäviltä ja leikkinyt sombrerolla. Unohtuikohan jotain? Niin että joo, toiminnan täyteinen viikko on ollut. Aupparin elämää parhaimmillaan. Vappukin meni niin klara vappen, bara vatten, hela natten meiningillä. Jos edes noin... Mentiin Sofian kanssa shoppailemaan meidän surkeus pois kun kaverit kotoa tekstaili baareista ja mistä lie pippaloista.  Olipas kunnon masentelu päivä, vappu on yks parhaista juhlapyhistä ja viime vuonna se oli aivan mahti ja tänä vuonna olisin saanut laittaa valkolakin päähän ekan kerran sitten valmistujaisten. Huoh... No valitin asiasta Instagramissa ja naamakirjassa muiden auppareiden kanssa ja jaettiin kyllä sympatiat. Sain mä lopulta sen sombreron. Ja kaiken sen, mitä shoppailin commonsilta...
Tällanen ilmestyi meidän etupihalle. Sen on paras häipyä ennen kuin P saa sen kiinni syömästä mansikat takapihalta...
Kyllä sitä oltiin niin väsyneitä kun ensin piti juosta ympäri taloa haukkuen kun viimestä päivää hirveen hepulikohtauksen saaneena. Pahuksen piski, mursi melkein mun sormen. Mutta miten tolle voi olla vihainen?? 
Juu, tarviiko sanoa mitään? 
Ainut, mikä mua on tällä viikolla ajanut eteenpäin on ens viikon LOMA! Lauantaina - ylihuomenna - suunnataan ysiltä aamulla O'Harelle ja lento lähtee klo 12 kohti San Diegoa! Soiteltiin eilen Elinan kanssa, vitsi että on ihana nähdä se taas! En ota konetta mukaan reissuun ollenkaan, mutta yritän näpytellä puhelimella jotain silloin tällöin.
Tältä mun pakkaaminen näyttää tällä hetkellä :P
Nyt tuntuu, että mun on aika käydä nukkumaan. Kello on yli yksi yöllä, joka toivottavasti selittää tän tekstin laatua taas tällä kertaa. Mutta mua rupes ärsyttämään oma saamattomuuteni. Tuli muuten just mieleen, että mun blogiin löytää nyt varmaan tosi mielenkiintoisia ihmisiä tosi mielenkiintoisilla hakusanoilla, hah!
Nyt hyvää yötä, tää auppari sammuu just!

xoxo / Laura

6 kommenttia:

  1. Oon laittanu tän pariin muuhunki blogiin, mutta yheltäkään en oo saanut vastausta joten kysynpäs vielä sinulta!:) Miten (suomesta ostettujen) puhelimien toimivuus jenkeissä? vai toimiiko ne ollenkaan? käyttääkö au pairit prepaid liittymiä vai saako ne ihan "oikean" liittymän? esimerkiksi iphoneissa on unlockaus systeemi käsittääkseni joka ei sit toimi jenkkien sim korttien kans (siis jos suomesta ostettu ja toisinpäin et jenkki iphone ei toimi suomessa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips, anteeksi, että vastaaminen kesti näin kauan, loma tiedäks :P Mulla oli suomipuhelin mukana (on itseasiassa edelleenkin), mutta en käyttänyt sitä kertaakaan täällä. Itse ostin lukitus Iphone 4S täältä ja siihen T-Mobilen liittymän, unlimited calls, texts and data, 45$ kuussa, eli suhteellisen hyvä deal,täällä kun puhelimen pitäminen maksaa ihan törkeen paljon. Oon kokeillut mun suomi sim-kortia Iphonen sisään ja täällä se on toiminut, en siis keksi miksei se Suomessa toimisi, takuuseen en tietenkään asiasta mene, mutta luulisi kyllä. Yleisesti toi puhelin asia on vaikea, koska joka aupparilla on eri tilanne. Mä halusin Iphonen, joten ostin sellasen ja sitten me etsittiin siihen paras liittymä. Suosittelisen T-mobile littymää tai vastaavaa, koska Verizon yms. liittymän haluaa yleensä 2v. sitoutumisen. Jotkut hostperheet maksaa aupparin puhelinlaskun ja auppari käyttää perheen valitsemaan puhelinta. Tiedän auppareita jotka käyttää prepaidejä, mutten itse pidä ajatuksesta, se on niin limited ja sitäpaitsi osa on kalliita eikä edes toimi. En käsitä miksei puhelimet toimisi ulkomailla, koska tiedän, että ihmiset tilailee puhelimiaan milloin mistäkin ja kyseessä on vaan laite, jonka pitäisi toimia maasta riippumatta. Sim-kortti määrittelee missä se toimii ja millä hinnalla. Tai siis kyllähän nyt turistitkin käyttää puhelimiaan ulkomailla. Toivottavasti tästä nyt oli jotain apua! :D

      Poista
  2. Moikka!
    Oon törmänny sun blogiin ennenkin, mut nyt tää osu paljon enemmän kohdalle koska MÄKI OON TULOSSA ILLINOISIIN! :D Oon niin ilonen. Tykkään sun blogista tosi paljon, ja sun ostoksista varsinkin! Mun lähtö training schoolille on 28.7, ja siitä sitten chicagon lähettyville. Ootko sä sillon vielä siellä? :o Luin että meet 1D keikalle elokuussa? MAHTAVAA! :D Haluisin kuulla mitä oot tykänny asuu just siellä ja sit tietty Chicagosta hyvii puolii ja miksei huonojakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin kiitos paljon, mä yritän aina vaan kirjottaa sillä fiiliksellä kun on päällä just kirjotus hetkellä ja olla vaan oma itseni :) Heii awesome! Vihdoin joku Illinoisiin! Täällä ei tällä hetkellä asu ketää muita suomalaisia kuin minä ja Emmiina, joka lähtee kotiin just ihan kohta :/ Mutta mähän asustelen täällä aina lokakuuhun asti joten TERVETULOA ! Mä henkilökohtaisesti rakastan Chicagoa kaupunkina, enkä ole tavannut ketään, joka ei olis ihastunut siihen. Vaikka Chicago on USA:n kolmanneksi suurin kaupunki (tietosanakirja osuinko oikeaan??) kadut on selkeät ja Chicagossa on helppo kulkea. Ihan downtownissa voi kävellä ja busseja ja Metra kulkee jatkuvasti. Ja asia mikä erottaa Chicagon muista suurkaupungeista on miten SIISTI se on! Ja edullinen myös verrattuna Nyckiin tai Losiin. Paljon nähtävää ja tehtävää, hyviä ja edullisia ruokapaikkoja joka lähtöön. Ja Chicago on kaunis, aivan uskomattoman kaunis<3 Ainoa huono puoli on sää. Tänne kun tulee ihan kunnon pitkä kylmä talvi. Sun lohdutukseksi voin sanoa, että tänä vuonna talvi oli kylmin yli 30 vuoteen ja oli muutenkin epätavallinen. Oot varmaan tosi innoissas lähdöstä. Minnepäin sä oikein tulet? Onnea lähtövalmisteluihin ja ota ihmeessä yhteyttä!

      Poista
    2. Ja toimii selkeesti! Kivaa luettavaa : ) Ihan totta? Onks siel muuten paljon auppareita, kun kuitenki aika iso kaupunki? Mahtava et oot vielä lokakuuhun! :o : ) Haha, kiitos kiitos!!! Oon ihan fiiliksissä :D Rauhottavaa kuulla et helppo liikkua, eksyn niin helposti... Minkä hintasia bussit ja metrot on? Oi, hyvä et on siistiä ja suht halpaa!! Oon niin innoissaan tulossa ja sun kertomukset vaan lisää mun innostusta, en kestä :DD toivottavasti nyt talvi ois leuto koska ei oo mun juttu...
      La Grangeen, jtn 25min chicagosta! :D Kiitos, niissä riittääkin hommaa ihan tarpeeksi....

      Poista
    3. Itse Chicagossa on jonkin verran ja sitten lähiökaupungeissa, mitä lie ovatkaan Chicagon ympärilla, on tosi paljon auppareita. Mä tunnen henkilökohtaisesto varmaan lähemmäs 50 ja tiedän vielä toiset 50 lisää. Bussiin voit ostaa joko kertalipun joka on aina 2,25$ menit sitten kuinka pitkälle tahansa, päivälipun, useamman päivän lipun tai kuukausikortin. Metrosta ei tiedä kun en oo sillä kertaakaan kulkenut, mutta junassa käytän aina weekend pass'ia 7$, jolla saa ajaa viikonlopun aikana niin paljon kun tarvii. En sit tiedä, mikä on sulle helpoin tapa päästä downtowniin, voit kysyä sitä sun hostparentseilta.

      Poista

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!