Sivut

30.5.2014

Memorial Day

Happy Memorial Day!
Suoraan instagramista otettu joten värit on, mutta koettakaa kestää! 
Maanantaina oli Memorial Day, joka sattui myös olemaan national holiday eli hosteilla oli vapaata ja mulla oli vapaata. Päivän ideana on muistaa sodassa taistelleita ja menehtyneitä veteraaneja.
Me lähdettiin yhdeksitoista Huntleyyn paraatia katsomaan. Taisi muuten olla mun eka kunnollinen paraati täällä. Korjaus, eikä ollut! Mä kävin katsomassa St. Patrick's Day paraatin! 
Uncle Sam! Mun kamerassa on kyllä joku vika tai asetukset pielessä kyllä nyt. Kun kuvat on ihan rakeisia ja ihmeen värisiä. Yritin korjatakin sitä jo, mutta ilmeisesti en onnistunut...

Oli ihan kiva paraati, gymnastics group oli hieno, varsinkin kun niiden koutsi veteli takaperin voltteja. 

Tultiin kotiin ja alettiin valmistelemaan illan grillijuhlia. Meille oli perheystäviä tulossa syömään.
Saatiinkin sitten kaikki ajoissa paikalle ja alkupalasnacksit tarjolle. Rakastan meidän naapureita kun ne tuo ana jotain tosi hyvää. Nää menee aina nyyttärimeiningillä eli loppujen lopuksi tarjolla on vaikka mitä hyvää. Vaikka mä olin nuorin koko porukasta (tyttöjä ei lasketa) niin mä viihdyn kaikkien näiden perheystävien kanssa. Ne on mukavia ja aina kiinnostuneita kaikista mun asioista ja kertoilee mielellään mulle tarinoita.

Ikävä kyllä ukkosmyrsky iski päälle just kun alettiin syömään, joten oli pakko suirtyä sisälle. Mulla oli kiva ilta ja söin itseni ihan ähkyyn. Mä rakastan grilliruokaa!!

xoxo/ Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!