Sivut

28.5.2014

Viikonloppu

Voi juku mulla oli taas niin tylsä viikonloppu, että oiken hävettää. Lauantaina lähdettiin K:n ja tyttöjen kanssa commonssille shoppailemaan ja mä päädyin Victoria's Secretiin. Tietenkään sieltä ei voinut lähteä tyhjin käsin kotia joten...
No kierreltiimpä sitten vielä Carters ja voi että mä rakastan lastenvaatekauppoja täällä! Ostaisin koko kaupat tyhjäksi kahdelle pienelle ihmiselle kotona, jos vain voisin. No shoppailu jäi lyhyeen, koska tytöillä hermoromahdus, joten Potbellyyn (vähän kun Subi mut parempi) syömään lunch ja kotiin. Kotona vedin tuolin ulos patiolle ja otin arskaa siinä hyvän aikaa. K halusi lähteä vielä shoppailemaan, joten tylsyydessäni lähdin sitten mukaan. Vaarallista tommonen... Päädyttiin Loftiin ja sanoin heti etten aio mitään ostaan, mutta makutuomarina voin kyllä olla. Musta tulis hyvä personal shopper. No jotenkin sitten kuitenkin kävi niin, että näin ihanat flipflopsit ja aurinkolasti ja pitkän sovittelun jälkeen marssin kanssalle molempien kanssa.
Nyt sitten tili huutaa hallelujaa, hupsii...
Hosteilla oli jotkut häät, joten mun piti olla ilta töissä, meidän shoppailu oli tosin vähän venynyt, niin hyvä kun ehtivät minnekään. Ilta oli niin helppo että terve! Dinneri, iltapesut, sitten kiltisti nukkumaan. MITÄÄH? Pelotti oikein, että millonhan ne herää ja rupee karjumaan kun niin kiltisti olivat. Mulla kävi vissiin tuuri. Harvinaista tollanen.
Sunnnuntaina oli kuuma! Makasin niin lahnana että moi vaan! Nukuin suht pitkään, sunscreenit pintaan ja ulos. Juttelin Jennille ja päätettiin skypetellä ja siinä hurahtikin sitten muutama tunti. Käräytin itteni hyvin sinäaikana. Mutta koska hullu auringonpalvoja olen, (ja 6 kuukautta lunta ja pakkasta vaikutti myös) ei kun viltti pihalle ja siinä mä makailin iltapäivän auringossa. Kuudelta päätin, että nyt riittää, revin itseni ylös ja lähdin reippaana salille, joka olikin sitten melkein tyhjä. Mutta olin mä niin ylpeä itsestäni kun sain taas sen kolme kertaa viikossa täyteen. Paremminkin vois tehdä, mutta koska motivaatio pula... Nyt multa loppuu jutut joten lopetan. Väsäilen maanantain Memorial daystä vidoen ja kirjotan siitä sitten myöhemmin.


xoxo/ Laura


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!