Sivut

24.5.2014

Viikonloppun kuulumiset pika pikaa

 Lauantai oli skypetyspäivä. Juttelin Jennille ja sitten Satulle ja kerroin uutiset: mä olen tulossa kotiin lokakussa. Tein siis viimein päätöksen. Siitä lisää myöhemmin.
Sarah onneksi soitti, että lähdeksä fashion outletille Auroraan, ei tarvinut meikäläistä kahdesti pyytää! 
Siellä humahti hyvin koko loppupäivä ja puoli kuuden maissa lähdettiin syömään Chili'siin.
Sarah (oik.) ja Elki Sarahin perheen entinen auppari, joka oli käymässä. Tosi ihana ihminen, oli aivan mahtavaa tutustua häneen! 
Mun shrimp cajun pasta
Oli aivan ihana auringonlasku kun ajettiin kotiin.
Sunnuntaina oli tarjotus mennä Chicagoon, mutta eräästä tietystä syystä en sitten mennytkään, taaskaan... No skypettelyä kotiin äitille, olin laiska ja iltapäivällä päädyin lähtemään hf:n kansssa piknikille puistoon Crystal Lakeen. No se olikin sitten isompi alue, joku luonnonpuisto ja ihan kiva ja kaunis.
Näin ekaa kertaa elämässäni kilpikonnan luonnossa! Ja sammakon, mikälie rupikonna, joka istui joessa ihan lähellä.
Mä yritän ja yritän, mutta ei ne pysy paikallaan, tai katso kameraan samaan aikaan, saati sitten hymyile, varsinkaan yhtä aikaa, ehei! 
Tollanen löyty lammen pohjasta. Btw mä en tiedä, mikä mun kameraa vaivaa, kun kuvista tulee rakeisia ja tummia. Joku asetus varmaan pielessä. Ärsyttävää...

Pystytettiin piknik ja vetäistiin eväät naamariin. K'n ystävä oli miehensä ja kaksospoikiensa kanssa meidän mukana ja toinen pojista C kyllä tykkää musta! Tuli viereen istumaan, syliin mukisematta ja yritti kovasti syöttää mua. On siinä hurmuria kerrakseen alle kaksi vuotiaassa.
 Kaikki tulee aina myöhässä, mutta jotenkin nää vaan kasaantuu!
Nyt taas väsy, joten nukkumaan!
Xoxo / Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!

Comments always cheer me up!